anonymous yang cemburu pada AKU~

26 May 2009

apsal ko bodoh sgt?ha?
dah la muke buruk
muke cm tayar lori berkaca mata aje

*ini komen dari 'anonymous' kepada aku melalui blog ini, dah lame dulu...

takpelah aku buruk macam tayar lori berkaca mata pon... engkau pon bukan ada hak untuk mengutuk ciptaan ALLAH.. hal kutuk2 belakang2 cani ko memang berani laa kan~ manusia tipikal. hahaha

tak sabar aku nak tau sape yang tulis ini...
aku tunggu kau kat akhirat nanti ye

8 comments:

  1. :)
    bercakap secara anonymous mmg bajet bagus

    ReplyDelete
  2. xde tamadun.stakat anonymous anjing di laut pon boleh

    ReplyDelete
  3. anonymous..
    engkau memang manusia yang tidak nampak kematangannya..
    sorry ye.. paling2 aku tak cakap kau macam lori tayar pakai cemin mate..

    ReplyDelete
  4. tapi nape aku ckp lori tayar, dan bukan tayar lori?
    hahah.. kau pk la sendiri anonymous.. kau kan pandai..

    ReplyDelete
  5. kt blog aku nih laa

    '04 april 2009 - sikap suka mengulangkaji pelajaran'

    ReplyDelete
  6. ciptaan Nya itu indah.


    bodoh ilmu ada xnk guna-->khas untuk manusia tipikal

    ReplyDelete
  7. aku benci gile mamat2 camnih.. da xde keje ke.. aku pnah kne gak dlu.. xpe phy.. chill2

    ReplyDelete