BINATANG !!

06 May 2009

binatang peliharaan aku yang mudah dibela ialah ikan puyu dalam ekorium kat umah kampung tuh~

seko je
aku rase nenek x bagi de makan banyak...
badannye slim2 je mase aku balik rumah aritu..
tapi,

dalam mase seminggu je dah buleh nampak perubahan besar pada ikan puyu aku nih...hihi

aku bagi makan macam...macam... setiap kali aku makan aku bagi de makan!

hasilnye...
"ikan tuh nampak macam dah makin kembung kan?"
ujar mama yang balik pada hari sabtu, 5 hari selepas aku di rumah...hahhahha

[aku rase ikan tu cam da susah nak terapung taw... aku tengok ikan aku tu cume lepak2 kat dasar je, badan de cecah lantai...hohoho]

0h ye, aku namakan ikan puyu aku . . .IKAN...haa, panggil ini je, senang ingat

2 comments:

  1. saya pon ade kucing. nama die kucing. senang nak igt jgk :D hakhak. sep sikit.tp da mati......

    ReplyDelete
  2. sedey~

    kucing aku 2 ekor...

    LEMBU dan SEDIH name de . . .

    lembu kaler putih tompok2 itam, cam lembu kt new zealand . . .

    sedih dapat name sebab mate de sangat sedih...susa la nak describe...aku patut beli kemere laaa~

    tunggu je k

    ReplyDelete