sudah pulang dari mukhayyam.. mungkin perlu tidur sebentar~

23 November 2009

baru balik dari mukhayyam MCQ '09...sampai kaed dalam pukul 4ptg~
rasa mengantuk tapi peluang untuk menaip di sini takkan aku sia2 kan...hahaha

tumpang pc piei jap nak online...
pengumuman...
aku telah kehilangan LCD SKRIN 22INCI BENQ...dan SPEAKER EVO III SONICGEAR hitam..




sabar . . . sabar . . .
yeap. aku bersabar. dak2 pon tak perasan sangat aku bersedih. baguslah. aku takut kalau2 prestasi kerja dan lawak aku menurun mase mukhayyam sebab musibah ni... alhamdulillah aku tetap hyper dan berjaya menghyperkan group aku, 'SEMANTAP UTHMAN' , yang akhirnye membawa kepada kejayaan sebagai group paling hebat...dapat nombor satu weyh..hahaha..

nanti aku ceritakan tentatif program dan gambar2 berkenaan... tunggu aku ade monitor dulu lahh~

No comments:

Post a Comment