BERPELUH2 SETIAP MALAM~ohhh ohhh saket2 badan

23 May 2009

selamat pagi semua..
[ok, sebenarnya sekarang ini tengahari . . . tapi aku baru saja bangun dari tidur] jangan salah sangka ya. aku tidur selepas solat subuh pukul 530am tadi.

sudah beberapa hari aku amalkan gaya hidup sehat dengan beriadah dan mengeluarkan peluh setiap malam.[ouhh, jangan fikirkan yang bukan2] otot2 tangan, kaki dan tengkuk pon sudah mula terasa membesar dan sengal2. yupp! bangun dari tidur bukan seperti dulu lagi, kini satu badan terasa saket2 dan pergerakan semacam semakin terbatas. semuanya bermula apabila aku berlatih untuk membesarkan otot badan untuk memikat hati seorang gadis ini...

err, semuanya bermula apabila aku melibatkan diri dalam rutin harian yang aku lakukan setiap malam tepat jam 9malam jam 9 lebih2 membawa ke pukul 1o malam sehingga terlebih sikit dari pukul 12 tengah malam.

apa yang aku lakukan tiap2 malam dengan penuh istiqamah ni??

MENARI . . .

aku menari sampai berpeluh peluh. menari sampai sakit sengal2 satu badan. menari sampai tengah malam. menari sampai perut jadi lapar semula walaupun makan lebih kurang pukul 8malam, elok2 sebelum memulakan rutin harian...

untuk apa??

saja2 nak jaga kesihatan~


[aku memang suka menulis tentang rutin harian aku dalam blog aku. jika ada sesiapa yang macam ada masalah dengan ini, mungkin kau patut stop melawat ke sini. aku anggap blog aku sebagai diari aku]

7 comments:

  1. kenape ye?
    redline pn cam ade masalah ngan pembacanye.

    [aku memang suka menulis tentang rutin harian aku dalam blog aku. jika ada sesiapa yang macam ada masalah dengan ini, mungkin kau patut stop melawat ke sini. aku anggap blog aku sebagai diari aku]

    referring to ur quote di sini, V pn ada masalah ngan sesape ke?

    eh~ sebok tepi kain.........

    ReplyDelete
  2. hm..mungkin ini musim orang ada masalah dengan orang?

    hehe

    ReplyDelete
  3. xlah...xde masalah langsung...pembaca semua sangatlah banyak membantu. pembaca semua begitu positif dalam menerima buah fikiran dari aku dan bilangan pembaca dah bertambah lagi seorang...[hai lisott. opis ok??]

    ReplyDelete
  4. patut ka kantoi dgn aku ada du**b**l kat atas kerusi ko...wow! nak menimbulkan otot yg x begitu timbul tu kew? hahaha (^0^)

    ReplyDelete
  5. owhh..kantoi pule dengan gadis ini..aww~ malu aku,jangan laa ckp kt sesape, aku gkat berat untuk tarik perhatian ko laa~~ wahahaa

    ReplyDelete