pagi Jumaat punya rasa~

20 November 2009


hati aku rasa sebak...
aku pon tataw nape..

jap, aku rase aku taw..

sebab studio dah kosong gile.. member dah xramai.. hmm, semalam ade gak dak2 datang studio, selesaikan hal2 berkaitan studio.. seronok gak laa aku sakat dowang . . .wiiwi~

mintak maaplaa kalau ade yang terase cam aku hyper n kacau2 korang...
aku cume taknak situasi yang penuh emosi.. kang aku nanges kang~ <--xlelaki sungguh. ahh lantak r, aku cume bersikap jujur pada diri sendiri.hahaha~

hari ini tiada sesiapa . . .

mmm...
rasa terpanggil untuk berblogging pagi ini kerana lepas ini mungkin aku tak akan update untuk satu masa yang lama... lamaaaa sangat... lamaaaaa sangat2...

_______________________________
dah siap packing untuk g MCQ '09 . . . sejenis aktiviti lasak berpeluh2 satu badan dan membantu menimbulkan otot2 tubuh peserta. owhh~ [semua xsabar nak tengok r tu...lalalaAAaa~]

_______________________________

semester kali ini berakhir dengan keadaan huru hara result studio...aku masih tidak tahu result studio aku berada pada tahap 'hayun' ke berapa... tapi kawan2 ramai yg sedih2, aku rasa terpanggil untuk menceriakan hari korang... tapi kalau salah langkah makin sedih kang... so, mungkin macam ni kot; kalau nak aku buat lawak utk menceriakan hari kau, boleh dtg jumpe atau buat appointment dulu... servis tertakluk pada terma dan syarat* . . . boleh nego.

semester kali ini berakhir dengan jiwa kosong . . . harapnye camping kali ini mampu membaik-pulihkan semula spiritual aku yg lemah ini. yeapp!!

semester kali ini berakhir dengan . . .

_______________________________

ohh ye, terimakasih sebab selalu ambil berat pasal kite.. jap2 lagi kite jumpe k. cerite?? hehee...macam biase..ade banyak untuk diceritakan, banyak lagi untuk dikongsi bersama~ mama tunggu la kite balik umah.. men mesej je xbest lahh, cakap dalam phone pon kureng best.. de yang best kalo dapat g kua jejalan pastu lepak minum kopi mahal kat tempat2 mahal pastu baru ade mood nak borak2! hahahah... err, kt anjung umah pon ok~

_______________________________


ini aku buat mase awal2 sem dulu...semangat x?? x laa...sesaje bosan... studio two r nih 'conserve'2 nih... conservation laa katekan~

3 comments:

  1. huhu, nice 1 phy..ak suke logo itu =P~

    ReplyDelete
  2. tenkiu~ jemput laa jenguk2 blog aku nih selalu...bkulat je xde sape bace~ hahaha

    ReplyDelete