apa khabar kau di sana?

11 November 2009

pagi tadi exam Theory Of Architecture..

ok lah, semua pon dah baca, walaupon xhafal sgt tapi sekurang kurangnye tau sket2 untuk menggoreng... dan soalan tadi macam sedang2 elok untuk digoreng.. yupp! mmg aku tak lepaskan peluang yg ade~
so hari ini lenguh2 tangan jawab soalan berbentuk esei...soalan 3markah pon setengah mukasurat? apahal beb?? hahahaah~
____________________________

macam biasa, xde apa yg menarik berlaku dalam hidup aku... (-__-")
makan, baca notes berlambak, makan, tido sket... hmm.. makan . . . aku ada satu teori;

"semakin bahagia seseorang tu, semakin banyak de makan"

boleh percaya ke?

haha..ini berdasarkan pemerhatian aku terhadap rakan2 sekeliling aku aje dan aku rasa ramai je yg akan cakap waktu dowang stress nonggeng pon dowang hilangkan stress tu ngn makan jugak. hihi. ok, berlainan laa kan setiap orang punye selera. ada yang datang selera masa bahagia.. ada yang mmg sentiasa berselera.. dan ada yang kekadang tu x berselera pon tapi sebab macam nak lepaskan geram, g makan dengan 'hebab'nye~[itu bukan salah eja.. itu untuk bolog kawan aku suatu masa dulu]

aku??

mm..aku ok je. xbahagia sangat tapi takde laa patah hati pon.hahah~ ape2 pon, tahniah laa pada kawan2 yg hepi2 selalu dan berbahagia senantiasa hendaknye.
____________________________

kawan2 aku dah habes exam . . . tata~

3 comments:

  1. aku pun! xbahagia sangat tapi takde laa patah hati pon.hahah~

    ReplyDelete
  2. hahahh..tp berselera!*kak org yg bahagia sepanjg masa!hahahh*

    ReplyDelete