adehh~

30 May 2009

aku ingin membuat entri panjang sekarang ni tapi otot badan sengal2.. bisep dan trisep kiri sakit...tak biasa menggerudi dan menukul, tiba2 je lakukan program ini...terkejut tubuh i taw...

ahaa,
ye..
aku bertukang dari petang tadi dan malam ni hingga menuju ke pagi. ni skang nih tengah ponteng pastu laju je ngadap pc...walhal dak2 laen tungkus lumus bertukang lagi. Deng, Kache, Azri, Piei...dak2 rajen bertukang sampai sesi
pagi bute. adek2 junior dah kene kerah ngan aku untuk buat kerja pertukangan masa sesi malam hingga tengah malam. ada Atiqah Nisfu [saje aku letak namanye awal2 untuk jeleskan kowang], Ahnaf, Deli...sape lagi ha? Gadis2 laen buat banner..ade Elmi, Paah, Yasin, Nab, Jah, Qil... Capik multimedia.Ajim sibuk dengan design competition.. aku sibuk2 kan diri dengan kerja design2 depan pc saje. aku suke design2 gune photoshop...
sape2 nak khidmat wat poster, banner, logo, papelahh...aku on je. untuk semester ni, memang banyak kerja cani aku kene dan akan lakukan... penat perah otak dan penat mata ngadap pc tapi puass hati kalau hasilnya terpampang kat dada kowang..tepi pusat..atas punggung [ahh kau fikir kotor je..aku maksudkan design pada baju lahh]...kat beg kowang [ini badge/button].. kat dinding2 bangunan [ini poster]..
'wiiwiii' rasanya!! 'yeeba' pon rase gak!!

haha..
dah panjang dah ni aku menaip walaupon awal2 tadi cam tanak tulis pape sebab sakit otot.


tadi saket pale..pening, perut rase xsedap, tekak mual2... rasa ngidam nak minum 'ais belendet Mocca'
hmmm... aku seorang jejaka,getus hati aku perlahan bila teringat sindrom wanita mengandung... kakak aku suruh aku makan gula2 pedas...huhh??perisa sambal??
gegula hacks oren ajim bagi dah lame dulu ade dalam poket salah satu baju aku lagi!!hahaha...

aku terfikir,
setiap sesuatu yang berlaku itu ada hikmahnya, ada lanjutan peristiwa yang membawa kepada sesuatu yang lebih besar pada masa hadapan... perkara remeh hari ini mungkin akan menyelamatkan kau pada esok hari. perkara remeh hari ini mungkin akan membawa impak besar pada kau suatu hari nanti. aku hampir pasti dengan teori ini. orang putih gelarkannya BUTTERFLY EFFECT.

dari pengetahuan sejengkal aku ni, 'Kesan Rama2' ini datang dari teori seorang profesor yang cakap cani [tapi aku tak ingat sangat taw...kau carilah sendiri di internet untuk penjelasan lanjut]
"seko rame2 yang berkepak di *belakang umah ko, akan menyebabkan ribut taufan kat area **Costa Rica"
* dan **[nama tempat telah diubahsuai mengikut citarasa penulis]

stop..
aku dah saket tangan kiri.aku sedang mnaip gune tgn knn sj,tata

No comments:

Post a Comment