KUASA MUTAN MASING-MASING . . .

05 May 2009

aku tetiba terasa ingin menulis ini...

lelaki dan perempuan...memang berbeza jauh. tapi, ade saja yang kata aku ini macam perempuan...aku xnafikan. bongekk~ aku bukan lembut k!hahha... aku emosi seperti perempuan... hahaha. lantak lah, aku memang begini dan aku suka juga kerana kadangkala rakan aku yang seorang itu kata aku lebih dekat dengannya, lebih memahami dan mudah dibawa berborak. aku anggap ini kelebihan ...kadang2 laa. namun bila aku sedang emosional, aku terasa ini adalah beban. natijahnya, aku nampak kelebihan dan kekurangan memiliki ini. kau juga akan ada sesuatu yang berbeza daripada kebanyakan orang, dan jika kau lihat itu sebagai semata2 kekurangan. . . rugilah... sebagai contoh, kau mungkin bersedih kerana kuasa mutan yang kau peroleh hanyalah kuasa laju menaip papan kekunci komputer... kau fikirlah secara positif! kau boleh menjadi secretary/setiausaha yang bagus sehingga bila2... [emmm..ok, ini mungkin tidak menggembirakan hati kau..tapi maksud aku, tentu sahajaada kebaikannya bukan]

jadi jangan malu untuk beritahu aku apa kuasa mutan kau k?

[sempena minggu2 XMEN nih, aku memang begini. . .]

6 comments:

  1. kuasa menaip papan keybod dengan laju..

    aku terasa.
    chieeeee..pahsan gile aku!

    kuasa mutan aku adalah,...

    halimunan

    ReplyDelete
  2. bape banyak ko nk nih??
    dah..ko memang MENAIP LAJU. tu je kot??

    SELERA MAKAN TANPA HENTI / gluttony
    ahhaa...sape nih??

    BERCAKAP TANPA HENTI [dan banyak bolog]- mimi
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. haihh...

    yelah..tapi kali ni je k??
    hakhak

    ReplyDelete
  4. aku ade kuase terbang... tp aku tak tunjuk kat org.. sbb nnt sume nak suh aku bwk diorg terbang.. aku terbang sorg2.. kadang2 bawak awek... ade org panggil aku abg terbang.. ade pggl vampire.. tp most of the time diorg tersilap panggil name aku edward.. sbb diorg kate aku macho bile terbang mcm edward cullen dlm twilight.. tapi semenjak badan aku dimasukkan adamantium.. aku mcm berat sket aah nak terbang.. tp tibe2 bleh kuar kuku.. so kire aku ade kuku dgn bleh terbang aah skarang.. time kasih...

    ReplyDelete
  5. owh...kaw ini ke yang buncit tapi boleh terbang tu? aku dah agak dah...berat sebab perut buncit...kuku lak xpotong,ttbe je nk ngaku edward...bulu kaki ko je tw yg same cam de...

    ReplyDelete