aku orang paling bahagia dalam dunia~ ahahaha

26 August 2010

rated : exagerate

bukan setiap hari ialah 'hari heaven~' kerana kadang2 anda mungkin menghadapi 'hari dem'. aku dah pernah beritahu definisi hari dem mase awal2 penubuhan blog nih.. jap aku cari jap.
klik sini kalau teringin~ <--sini aku cakap!

oke,
oleh itu hari ini aku nak tunjukkan dalam bentuk gambarajah berwarna, apa itu 'hari heaven' dan/ atau 'hari-hari heaven'.



'HARI HEAVEN DIN'


oke, ini bukan aku. ini Din dengan muke hepi sebab ini ialah hari heaven beliau.


'HARI HEAVEN YAM'

ini pula KakMaryam Hamzah aka Pemenang tempat kedua bSc dapat seribu hengget dan orang tempat kedua kategori bArch pula.


'HARI BIASE2 BAGI PIEI tp bagi aku kire heaven gak tu'

piei dapat saguhati mase nih. de cool je xnanges kuat2 pon~


oke, so apebende yang heavennye dengan aku nih??
jap2~


haa nih de, juadah buke pose kat Royale Chulan Hotel, 5 stars. makanan belambak2 ape sume ade. gambar satu je aku kasi kat sini kang kurang pahala puasa kang tengok bar2 sushi, kambing2 panggang, ntahhape segala jenis makanan manis2 sume ade!







HARI HEAVEN seterusnye berlaku pada keesokan harinye plak~


hari pergi jalan2 ke balai seni lukis negara


ini penyanyi


ini dr. masyitah dan orang laen


haa ni orang, datang dari spesies homosapien




ini budak2 kecik nak g beraya ~


ini ape yang tinggal bile makanan dah habehh sume masuk dalam perut~

*part2 makanan mmg sket je gambar de even makanan tu banyak gile2. sebab aku bz makan dan takde masa nak amek gambar~*


oke . . . ni ade lagi satu 'hari heaven kami'~




buke pose kat sini


*ni aku kompius sket.. bukan adib ke yg luv nab?? ntah, bia jelahh~*


"ting tang ting tang.. alexander~"


ni kawan aku nih, hepi kemaenn dapat slice yg besar~


orang yang lepak situ jenguk2 je macam terliur tengok party ktowang tu. tengok la gadis tu usya xagak2 kan? mamat tu sempat pandang tempat laen mase aku tgkap gmbar nih,cess~



Nab jemput gak orang sekiter makan same kek de tu.. tu tgk tu kemaen gadis ujung kiri tu makan, abang baju ijau tu pon makin dekat je ngn kek aku tengok, alasan nak masuk dalam gambar~


bukan hari2 heaven, dan bukan hari2 dem. . .
itu yang buat hidup terasa sempurna~

6 comments:

  1. hahaha...i like hari2 heaven tu....kenangan tu...best2

    ReplyDelete
  2. nuradajz : haa best kan? tu la, we should hangout more~

    moon : WOAHH! tekejut aku ingat sape tadi dtg jenguk blog aku~

    ReplyDelete
  3. best nyeeeee. suka part ending.
    'bukan hari2 heaven, dan bukan hari2 dem. . .
    itu yang buat hidup terasa sempurna~' :D

    ReplyDelete
  4. terasa dekat ngn korg.

    yeay pasni blog mamat ni dah start byk gamba la kan.. ;)

    -n-

    ReplyDelete
  5. hai -n-... npe lak cakap camtu? ahaha.. agak la.. semenjak dah ade DSLR sendri nihh~ wakakakaka

    ReplyDelete