sape free?? jalan2 jom... aku dah lupe betapa seronoknye ade kawan yang ramai

04 August 2010

"ehh kau nak gi mane tu?" seorang remaja urban bertanya pada rakannye yg tiba2 berdiri dari tempat lepak2nye.
sambil naek atas sketbod, mamat stylo tu jawab "aku nak g lepak la"

terpinga2 rakan tu. dalam fading view tu, bole nampak member tadi follow
_____________________________

seorang makcik tua menuju ke kaunter LRT.
"ye, makcik nak pegi mane?" sapaan mesra dari awek jual tiket LRT sambil tersenyum.
"makcik nak gi lepak"
_____________________________

kat area centre UIA,
5 orang gadis bertudung labuh jalan sama2. ade yang tup muke siap.
"emm, awak nak gi mane nih sebenanye?" tanya salah seorang dari mereka..
"saye nak gi lepak laa awak..jomm" beserta isyarat tangan..
_____________________________

seorang ibu dan anak kecil beratur untuk membeli eskem dari penjual eskem pakai motor. tiba2 si anak kecil menuding jari ke satu arah.
"kenape sayang?"lemah lembut suara si ibu
"bu..bu.. nak lepak..."jawab anak kecil, pelat2
_____________________________

seorang pekerja sektor kerajaan yg tersekat dalam jem di lebuhraya, tiba2 keluar dari kereta...
"aAaahh..*menggeliat* LEPAK JOMMM~" ujarnya sedikit menjerit..
orang ramai mule keluar kenderaan dan mengikut jejak langkah lelaki tadi, menuju ke hadapan.
_____________________________

adakah anda sebahagian dari mereka ??
lepak laa jom~

LEPAC jommm~
l e a r n . p l a y . c h i l l





_____________________________

ohoho... mengarut je atas tuhh...
aku terfikir mase berjalan turun tangga kaed menuju ke gerai LEPAC aritu. siddiqi kate idea cambest...

mm..
KAEDFEST tahun ni xdibuat dalam kaed. wat kat luar. kat tepi2. untuk menarek perhatian orang dari luar laa kot.

emm, ape yang best?

err... aku bz ngan sitemodel laaa...huuu [tapi aku rase aku la senior yg paling kerap ade kat bawah tu ngadap dak2 nih, borak2... sorilah kalo aku annoying (-__-")>]

aku memang suke berkenalan dan bercakap..

bagi aku, berkenalan dan ramah dengan banyak orang buat kite lebih mudah menjalani kehidupan seharian.

tym kaedfest aritu, duet pon xbanyak.. ptptn xdapat lagi.. tapi usya2 barang banyak laa plak yg menarek perhatian kan!

malam first aku jenguk lanscapefest punye area... borak2 sambil pilih baju. seronokk~ *beli kemeja hitam jalur2 yg tipikal jenama padini rm 30 dgn diskaun 5hengget+buah2an tempatan free*...hari berikutnye, borak2 dengan fami si penjual jeans... dapat diskaun dari 45 jadi 37hengget.. beli sua nesh, mura je.. beli tshirt pon diskaun dapat 2 badges ngan stiker. beli makanan ngan air ribena boleh refill sampai kembung perut . . ohoho.. timekaseh kawan2 sume sangat sporting~

huarghhhh...ngantok dahh~
330am, studio still penuh.. sume dah jadi expert wat video. petang tadi xinstall pon lagi ulead~
tengok laa esok pagi punye video performances dari setiap group subjek Urban Studies upe ape. . . zZ z z

No comments:

Post a Comment