aku tanye elok2 ni.. KALAU BENDE CANI BERLAKU KAT KAU, KAU CAKAP APE?!

30 August 2010

hari ini dapat hadiah hari raya dari kawan. hepi aku. berbunga2 hati aku, bukan selalu dapat hadiah cani~

"ntah aku tibe2 trase nak beli utk kau" <--imaginasikan ini suara gadis hot


cakap ape?
cakap alhamdulillah

____________________________________

member aku send ym panjang pada aku tadi ;

Jangan terlalu menghitung apa yg hilang dari hidup kita,
Jangan pula terlalu melihat sesuatu yang diimpikan kita namun telah dimiliki oleh org lain,
tapi hitung dan lihatlah apa yang sedang kita nikmati dan miliki,
insyaAllah pasti jiwa akan bersyukur,
hati akan terasa bahagia..
Kerna terlalu sedikit org2 yang bersyukur dan jarang sekali menemui hati yang bahagia..~



cakap ape?
cakap alhamdulillah

____________________________________

buke tadi teman pakwe makwe makan,
nak makan kat Restoran Rumah Thai aje ~ (-__-")>
set keluarga bahagia plz



air bandung cincau





nasi sepinggan
ayam pandan
udang butter
brokoli cendawan sebagai penghias meja
tomyam ayam
dan nasi lagi sepinggan (-__-")>



*buurp*
alhamdulillah

em? piei belanje? ehh eyy yeyy~ (^O^)/


cakap ape?
cakap alhamdulillah

____________________________________

ini definisi hari murah rezeki~

cakap ape?
cakap alhamdulillah

1 comment:

  1. http://hahaharamjadah.blogspot.com/2010/01/cuti2-punye-projek-1.html

    AHAHA.. kebetulan aku terjumpe post lama aku nih... ade iras2 x?? ahaha~

    ReplyDelete