dah besar nak jadi ape? "NAK JADI MODEL, CHEKGU !!"

24 August 2010

"pai, jadi ketua grup model !" ketua darjah aku bagi arahan, awal sem aritu~


ahaa, yang kuning2 nih sitemodel.. buat awal2 aritu.. buruk. aku tau, aku punye idea tu (-__-")>





haa ni design group aku, ni model yg dah siap ade ombak [mungkin xclear sgt dari gambarajah di atas]
730 am . . . tuang pelaka kaler biru dan putih sampai penuh satu kolam~ ahaha.. seminggu pon xkering pelaka tu rasenye~

jemput laa dtg studio tgk



ohh! tengok tu.. xde pon letak name aku kt board . . .

4 comments:

  1. hahahha paii mane pergi nama kau? kata ketua model? hehe

    ReplyDelete
  2. orang macam aku ni xpenting . . .

    ReplyDelete
  3. ccooool!!! nak usha n main boat2 kat tasik tu boleh? haha

    -ina-

    ReplyDelete
  4. boleh! bayaran sewa kayak rm2 sejam. jemputlaa datang studio ktowang, ina~ hahah

    ReplyDelete