sudah berapa lama ?? ohh~

26 December 2009




hari ini buat ape??

tidur

solat jumaat

dan pergi teman kawan beli barang. pergi teman ajim dan ayahnya beli
wacom
intuos4 - sejenis gajet elektronik bersaiz A4.. disertakan sekali dengan sebilah pen acah2 untuk sketch depan pc kau. gempak tuu~ kebetulan harga pon murah je, ayah ajim cool aje belikan menda tu..

wiiwiii~

aku tumpang gembira. pasni mungkin buleh maen sketch2 jugakk!!

seronok. . . yupp, seronok tengok orang ada abah ni. memacam hal kawan aku ni borakkan dengan abah de.. termasuklah hal kawen2. haha, nice~ ajim panggil ayah de abah. . . dah lama aku xdengar atau sebut perkataan ABAH. dulu kecik2 sangat dulu pon aku panggil ayah aku abah gak. best la kau ade abah, cool* pulak tu. aku dah besar nanti nak jadi cool gak ngan anak aku! wahhaaha!

bukan semua orang bertuah macam kau. kau je tak sedar. . . <--bukan pada siapa2. lebih kepada sesi mengingati diri sendiri


*
cool dalam konteks ini ialah sangat sporting, sentiasa ada untuk mereka yang tersayang, bersahabat baek dan boleh berkongsi apa2 cerita dan rahsia, boleh dipercayai dan pandai menjaga hati. aku rasa kalau ada sifat macam ini tentu saja akan dihormati orang. apa lagi ye ciri2 ayah yg cool? mempunyai sifat humor? aa ye jugak~ lagi? lagi?

_________________________________________

err..terasa cam nak makan makaroni bakar~
xpernah lagi rase tapi nampak cam sedap gile . . .

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete