mafia go to sleep, everybody wake up!

06 December 2009


assalamualaikum..

ape khabar adek2 semua??

trip! trip!! yeayy.. trip ke Kuala Kangsar Perak~

pukul 4pagi jumaat gerak kua dari UIA.. 8 keta kan..haa~

9 am dah sampai kt site dah..wii..
ehh.. sape yg xsampai2 site tu?? Adib dan keretanye~
kereta rosak..

mm, aku terasa seronok mase kt site Baitul Rahmah kali ni...sebab kami dapat temubual orang yg duk kt rumah bawah tu. pastu anak de, Puteri Dania Iman sangat lahh comel dan riang~
"kakakk! kakakk!" terngiang2 lagi kt telinga aku.. hepi kemaen de pagi tu maen2 ngan kakak2 - KakPaah, KakYam, KakNadz, KakFairuz, KakPiei . . .err

pastu dengar cerita dari Abang Majid!
mak aihh cerita cm cerita dongeng..tapi cerita betul..puas ati dengar! kalau ikutkan, satu hari satu malam pon xabes abg Majid ni bercerita.. best2~

ok, lapo.. makan dulu..

check-in Resort Sungai Perak
lelaki 1 bilik, pompuan 1 bilik..emm..xbpe cukup katil..ade gak yg tido kt lantai.. tv pon memula ade, tetiba dah xde..huuu~

tido japp!!

ok, petang hari kami perlu pergi mencari2 back up building.. bangunan2 yg mungkin berpotensi untuk dikaji sebagai heritage building~
hmmm...redah je~ xtau pon nak gerak ke mane. . . lalalaLAaaAa~
bile da start bosan, kena laa amek gambo lompat2~ wiiwii

ok, dah pukul 5ptg..kena balik resort kot...eh jap!! Namee nak makan KFC? ok.. 2 kereta gerak g KFC jap..nyum2~

balik resort.. cari surat khabar, cari selotap... lalalaAaa~ *buat bola*
"JOMM MAENN BOLA COPP!!!!" <--dodgeball laa nih~ selepas satu game... uhuuhh..huhhh...*semput* gile penat lari2~ maen dodgeball.. maen Capkalicap..wiiwii~ tolong2 geng bakar ayam sampai hari gelap~ sesi makan malam bersama2 dalam satu buolatan..mm, best mase nih sebab semua orang kene suapkan makanan pada member sebelah kiri memasing~ hikhik


[nanti jap2 lagi aku upload gambo2 berkenaan... *kumpul2 gambo*] BERSAMBUNG~

No comments:

Post a Comment