raksaksa besar yang menyedut tenaga aku~

18 December 2009

raksaksa besar yang menyedut tenaga aku = library

aAaaaa... sedikit fakta tentang raksaksa :
1]masuk2 aje dah nguap. aku xtau ni sindrom ape.

2] nak cari buku pakai benda intenet tu.. tapi nombor kod buku tu agak panjang, perlu rajin salin ye

3] mouse jenis lama punye, yg ade guli kat bawah mouse tu..

4] ohh.. buku kat lvl 4 banyak gambar.. buku lvl laen mcm pelik. . . penuh dengan tulisan aje. . . pelik kan buku macam tu??

5] setengah jam dalam perut raksaksa, aku dah makin lemah..kalau tambah lagi doploh minit, mungkin dah pengsan~ zZzz z

6] nak pinjam buku mesti ingat nombor pin kau... aku xpe, aku xpinjam buku . . .

lalalaAaa~

1 comment: