I might lose my mind for a while, but I'll be fine ~

29 December 2009

*kipas2 badan dengan note pad*

huh...xsangka perkara macam ini pon buleh berlaku dalam studio hari isnin.
entah di mana silapnya, pendingin hawa / air-cond xberfungsi dengan melampau2 macam selalu2.

kaed go green

panas2 camni wat aku bosan . . . rasa macam nak kua studio, g makan kt cafe kaed.

. . . lauk dah habes r plak!! asal lambat sangat turun cafe? asal ramai sangat makan kat cafe kaed? aaAAAaaaaa~

jalan jauh2 g makan kat centre. . . bosan . . . panas . . .

balik studio pon panas...

masa ni aku memang harapkan sejuk. manusia memang xbersyukur. bila dapat sejuk merungut, dapat panas melenting.. haihh~

kalau siang2 aku inginkan kesejukan, bile lepas maghrib je, badan aku terus rasa xsedap... aal nih? tekak xbest, batuk2.. badan panas. . . aaaAAaa. . . jangan cakap aku nk berubah cam Jacob dlm New Moon~ owhh...

demam la plakkk....

malam2 ni bile cuaca da sejuk dan air-cond macam berfungsi dengan lebih baek, aku lak sebok2 pakai jaket zip sampai leher tangan simpan dalam poket seluar yg kt belakang tu. memang aku nak panas pon.

penedol 2 biji buat badan berpeluh, simptom2 yg aku akan sehat dan mula aktif semula.
[haa, sebab tu laa meeting malam tadi aku xbermaya dan jadi pendiam... err, kowang perasan kan?? perubahan aku. . . tadi? tadi laa tym meeting kan aku diam . . . x ke? err]

No comments:

Post a Comment