im still here breathing now~

08 December 2009

ape yang aku belajar hari ini??

emm..

hari ini bertekak dengan makcik celpad..owhh~

mungkin kami anak2 muda ni salah sebab tinggikan suara pada orang yang lebih tua... tapi aku rasa ini perkara biasa.. <--kurang ajar.. bukan, bukan tu maksud aku.. kami bukan maki2 k. cume bercakap dengan nada yang agak tinggi. mm.. teruskan membaca;

kenapa tinggikan suara??

mahukan perhatian... yeapp!! kalau dah cakap lembut2, cakap elok2, xlayan... buat2 sibuk, xpaham2 ngan situasi kami si lelaki remaja, haihh...lama2 mau panas jugak dibuatnye.. aku xjoin kes tadi tapi aku buleh paham situasi dua2 pihak..baik dari pihak veteran mahupun pihak remaja.

so, chill k~

akhirnya aku masih xdapat add subjek English/ LE4000 . . . oit, dah nak grad nih, bagi laa priority pada kami~ lagipon , kalau ikut study plan dak kaed, amek english nih last2 jek.. tapi kalau dah xdapat cani. . . extend setahun lagilahh baru grad, semata2 sebab English~

owhh~ (-_-")

3 comments:

  1. haha..lucu2..xkan la kne extend blaja hanya sbb english. x lojik ok. slmt mencuba lagi dan lagi..yg penting cuba ye ;)

    ReplyDelete