HARI-HARI YANG SERIUS (wehh aku serius nihh)

06 December 2010

SEMINAR MARI BELAJAR DESIGN HOSPITAL telah berlangsung pada 3 - 5hb Disember 2010 yang lalu di UIAM.

berikut merupakan intipati seminar:


group 1 dan perbualan mereka~



group 2 dalam proses mencantekkan dinding briefing room~



WAHH!! group 3 sedang bertungkus lumus menyiapkan tugasan dengan penuh hemah, gaya, ketekunan dan segala macam perkara positif yg mampu dikaitkan!



itu Madam dan Bro, cikgu UIA yang penuh dedikasi...
dan model site hospital. mencabar gile site tu~




ni ahli2 group aku.. membanting tulang mencari idea. 3hari nak siapkan design hospital.. gile sungguh. ni pukul 12malam hari kedua dah ni. esoknye tengahari tu kena present~ lalalaAa



penghilang ngantuk 1 : kopi O kaww~



penghilang ngantuk 2:
ehh err geng group aku la nihh..mne de pape



.

.

.

.

aku??
mane aku?

wehh aku mestilaa sibuk dalam proses sketch2 tu sume mane ade mase nak jalan sana sini bergambar macam mereka2 nihh!




ehh err ape nihh? ape? nih bukan sketches aku nihh~ lalalaAaa *kesat peluh kat dahi*

No comments:

Post a Comment