ICE BREAKING SESSION . . . dengan studiomates? err.. cam dah lama lepak sesama je~

26 December 2010

kelas AAR4030 HISTORY AND CULTURE OF SOUTH EAST ASEAN ARCHITECTURE AND ITS BUILT ENVIRONMENT *gile panjang nama subjek elektif nihh~* bermula dengan 11 orang students termasuk aku.. namun atas sebab2 teknkal, hampir semua students 4th year join subjek nih pada kelas berikutnya.

best sangat ke kelas nih?

ntah la tu aku xtau la nanti lepas ni keje jadi susah ke hape ke tapi setakat ni oke lagi. assignment 1st, sketch perjalanan hidup semenjak kecil yang kite ingat...

muahahaha~



ajim ngan hazim bersemangat



ni mase kakjah tengah present lukisan de yang penuh
ngan 'luv luv luv'... dah lukis pastu malu2 nak present! ahahah




tenaga pengajar; mdm zu
(yg depan ni.. yg belakang tu sekali pandang pon macam seorang tenaga pengajar gak kan?hoho)



hanis tunjuk bakat dalam fingerboard/finger skates..
(maen sketbod mini pakai jari~hoho)



yasin ngan sketbod real?!



elmi sempat promote diri masih single~
de pon maen sketbod ke?! wahh



hazim yg kecik2 lagi dah g las vegas, grand canyon, etc~



adi orang muo partner ngan aku maen lukis2 nihh..


.


.


.


haa ni aku~
reti bace x? hahah

3 comments:

  1. paiiiiiiiiiiiiiii comel gileee kau lukis kau punye! aku sukeeeeeeeeeeeeeeeeeee huhuhuhuhu kan best kau letak dlm blog kau as header. ;) it says everything ;)

    ReplyDelete
  2. likes ilham's comment..hehe *budget fb* :P

    ReplyDelete