asam GARAM kehidupan di hostel~

14 December 2010

malam tadi gua balik bilik dalam pukul 12 gitu.. gua dah bajet2 elok punye waktu tido gua, gua nak bangun awal sebagai persediaan untuk

ONE DAY SEMINAR ON THE APPLICATION OF MALAYSIAN STANDARDS FOR SUSTAINABLE BUILT ENVIRONMENT


jengjeng jeng jeng (intro movie)<--speaker rumet gua John bukak taknak pelan pulak kan~

gua menjengah tunjuk muke, 'silent warning' orang tua2 kate

5 minit kemudian
,


ngap ngapngap ngap... gluk glukgluk <--sambil sandar2 ngadap pc tengok movie, tangan gua tak lupa untuk mencapai biskut mahal rumet gua John. disamping John juga ialah sebungkus air dan seorang Gary. kami bertiga layan movie SALT uncut version..plus ade tambah2 babak best.

secara keseluruhan reviu gua terhadap movie nih ialah, GUA PUAS HATI. berbanding versi yang kua kat wayang.. ini lagi puas hati.

oke malam ni gua dah booked tiket tengok moviesesama, seat sama lagi~ ahaahah


*
John dan Gary (bukan nama sebenar..nama sebenar lebih kemelayuan dan islamic) ialah pelajar Econ... kalau xsilap aku la~ alaa kami baru nak masuk dua sem lepak sesama..logik la kan~


*Gua tido pukul 2 setengah pagi~

2 comments: