ROMBONGAN SEKOLAH (part two)

28 December 2010




kaki penulis



cikgu sedang memberi tazkirah pagi,



anak murid sedang menumpukan sepenuh perhatian~



fokus semester ini ialah high-rise,



tercari2 facade yang bersesuaian dengan iklim dan cuaca di Malaysia



& etc

.

.

.


pukul 6 petang naek skybridge petronas..



peminat2 tidak melepaskan peluang bergambar bersama penulis.



huh?? peminat??
<-- reaksi korang sume yang aku memang dah boleh agak la~



__________________________________

Imbas kembali pukul 5:50 petang di lobby KLCC :


peluh di dahi member menyedarkan aku akan situasi semasa. beliau kelihatan kurang berkeyakinan kurang pengalaman. fikiranku lantas menjengah memori lama ketika di TGV KLCC.. tidak jauh dari tempat aku berdiri pada masa ini...

terngiang2 di mindaku,

"BANG, NAK BELI TIKET TRANSFORMERS TAK, BANG??"
<--klik sini untuk bersama - sama penulis menjengah memori lama tersebut


cukup bagiku pengalaman seperti itu untuk mematangkan fikiran dan tindak tandukku.

aku memerhati tepat pada target,
aku sambar ketiga-tiga tiket bernilai RM20 untuk menaiki tingkat 41 dan 86 menara berkembar petronas dari genggaman longlai member,
aku perkemas langkahan,

.

.

.

dan cukup sekadar kukatakan,
bahawa segalanya berjalan lancar





p/s : jangan membazir tiket, ingatlah orang laen~ ^^

No comments:

Post a Comment