yg ni pagi.. lepas makan. oke, kene makan duluuuu...yg ni tghari, yeyy makan dulu jugak!!! malam pon kene makan dulu b4 telan pil nih!! oke oke!!

21 July 2010

emm...
xsehat..

aku rasa suhu studio cam xberapa kondusif laa untuk aku. kua masuk studio, sejuk panas sejuk panas... tetibe je aku diserang selsema yg membawa kepada demam, dan batuk2.. argh.....*hingus meleleh* . . .

doktor uia nih bagi ubat pon bole tahan banyak gak!

sekali pandang macam nak suh aku pass sekali pada member satu studio. . .

tapi kalo pil2 ni, suh aku telan2 ni aku oke je.. yang aku kurang berkenan tu bile kena makan ubat batuk... wekkwekkk*xsedappp laaaa...*

ni ade satu jenis ubat cecair nih,
kaler merah cam sirap...
'for gargle only' . . .
try kumur2 skett . . .

oke xsedap sila jangan ulangi tingkahlaku tersebut...

pagi tadi ade kelas urban~
pukul 7pagi aku dah bangun! ahahaha <--bangga laa tu konon2 cm awal sangat bangun laa tu. kire oke laa nih, bayangkan cuace ujan2 tuh, tapi aku bangun awal gak! haa, hebab laa tu! pap!! pap!! pap!! malam tu aku tido awal gile sebab xsehat sangat2~

patutnye kelas urban minggu nih bertapak di area Masjid Jamek. aku ngan hingus meleleh2 nih still semangat *mate dah kuyu* nak berhujan g jalan2... gile! maken demam laa aku kalo cani~

OHHH~

1 comment: