pegang rokok gegar2, ade hati nak isap!! hahaha

22 July 2010

oke.. tajuk tiada kena mengena dengan isi kandungan. tapi sebelum tu, ape kate kowang try pegang sebatang pen kat ujung2, dengan 2 jari je... gigil2 x pen tu?? hakhak~

____________________________________

4th & 5th YEAR UKHUWWAH BONDING NIGHT
bbq nite~


bayar 2hengget pastu melantak sowang seko ayam bbq, 2pinggan nasi goreng, beberapa batang sosej [mengikut kadar kerajinan bekerja dan menjamah ketika di bahagian masak2], dan dessert buah2an tembikai susu+tembikai tidak susu+pisang beli tepi zoo dengan kuantiti mau-kasi-perut-kau-kembung-air.

majlis dimulakan dengan upacara menjamah makanan sambil menggoreng ayam dan sosej. lepas tu, senior2 5th year abes kelas so kami makan sama2... majlis dimeriahkan lagi dengan ucapan2 spontan dalam bahasa inggeris oleh . . . oleh mereka.

majlis diakhiri dengan setiap warga kerja dijemput untuk menghabehhkan makanan! aa siap bagi junior2 lagi tuhh...ilham yo-yo-o / beria2 nak mintak aku simpankan ayam laa hape laa.. batang idung mancung de tu aku xde lak nampak... da abehh dah di makan oleh dak2 kebulur laen~

ohh ye, selepas join dak2 menggoreng ayam kat courtyard kaed, badan aku dah rase makin sehat. peluh2 sehat pon dah kua tadi. dapat lak kata2 semangat siap, memang aku hyper semula lahh~

hiarghh hiarghhh hiarghh!! <--semangat kyubi dah merasuk naruto~

oke, esok ialah trip gi Kampar~
bile nak packing nihh??



p/s : zati pass ubat ke bilik aku malam semalam. tq [amacam? bess x bilik aku? bersih kan?muahahaha]

1 comment:

  1. Aku nampak kau dalam class,aku nak tegur and mintak ayam. segan lak aku mcm org gemuk nak mintak makanan. HAHAHA! tapi ada dak 4th or 5th year dtg kasi nasi goreng lebih. aku dpt la melantak sepinggan masa meeting dgn dak2 studio aku smlm. HEHEHE thanks anyway pai!!!! :)

    ReplyDelete