RATIO 1 : 5

29 July 2010

pagi ni gua masuk kelas agak awal.
ni kelas kedua tapi gua xdatang kelas first minggu lepas.. minggu gua demam hingus meleleh tu lah~
building economic... bunyi cam boring.. lagi2 bile dengar citer dari kak*** mengenai 'keseronokan' kelas first aritu...

mase gua masuk, cikgu dah ade, tapi lom mulakan kelas sebab. . . sebab. . .sebab gua awal la!

gua pandang cikgu comel depan gua. menarek. gua xdapat relate dengan apa yg gua dengar dari mulut member2 yang datang kelas first aritu.

betul ke cikgu ni saiko???

.

.

.

CIKGU LAEN UPENYE~
wuu.. cume ngajar kali ni jeeee (-__-")>

________________________________________

"memang 3 orang je ea sisters dalam kelas ni?" aju cikgu kepada kami.

gua pandang keliling, memang students lelaki dah penuhkan seat.. ratio 1 gadis kepada 5 lelaki kott~

No comments:

Post a Comment