isu - isu semasa yang berkait dengan urban planning

16 July 2010

reviu mesej2 dalam inbox hari ini~

member : bole bagitau x katne dinner kite? bangunan mane? arah klcc ke arah A&W tempat kite mkn aritu?

*mmm... blurr jap*

aku : arah klcc kot. bukan arah A&W. kalo lalu sbelah pvi (pvi belah kanan)bile tibe kt lembu besi tu,trus,bukan belok kiri. bangunan tun razak blah kiri..err, bole paham x? hehe

*aku pon blur2 gak nak bagitau jalan kat KL nih... haha camharamm aku punye penjelasan~*
jap2 lagi dapat lagi mesej,

member : Oh.. xpaham laa. camnila, kau kat studio kan?de ntenet? sini leceh ntenet. ko tolong bkak google tlong jdikan pavi titik rujukan (mcm wat land survey b.rahmah dlu) bgtau aku:
1.di utara pavi bgnan apa? 2.brapa sudut lwn jam dr pavi ke bgunan agd tu 3.dan jarak skali.ingt lg?paham?hehe..


*perghh! bole tahan demanding gak member aku nih! celaru jugak laa jiwa aku nak reply mesej macam nih...nak tolak permintaan member nih aku xpandai sangat..*

dalam waktu aku ketar2 nak reply mesej, satu lagi mesej masuk..
member : Xdala acah je.. okla tu direction yg kau bg. aku akn cuba fahamkn

.

.

.

hohoho.... dah pandai dah kau kenekan aku ea skang ZUBAIR!!


nombor tipon zubair memang pelik sket...lalalaAa~


________________________________________


ARCHAIS GRADUATION DINNER 2010
Venue : Dewan Tun Rahah, Menara Yayasan Tun Rzak (near Pavillion)
Date : 17th July 2010
Day : Saturday
Theme : Reality Vs. Fantasy

Fees:
Student . RM65
Graduates . RM70
Alumni . RM70

No comments:

Post a Comment