result studio??mmm...tanak amek tau buleh x??nak g maen boling ~

17 November 2009

ok..kawan2 sume agak stress...mm..xtau nak buat ape.. terfikir all the possibilities that can come out from one single action.. mm.. kawan tanye opinion.. aku memberi pendapat sekadar termampu ..yg mampu aku fikirkan... harapnye membantu..

ok.. hari Isnin..
hari isnin selepas result studio keluar = hari huru hara students kejar lecturers . . .
[ok, ini hiperbola..]

berimaginasi~
kamera static ke kaki lima..nmpak lecturer sedang jalan laju dan toleh2 belakang.. muke risau dan berpeluh2.. babak seterusnye students berjalan tengok atas bawah kiri kanan.. n the rest kowang mesti dah leh bayang kan?? alaa...biase je tengok kan?? kejar2~

ok

ape pulak aku nak buat hari Isnin??
result tak tau lagi tapi madam xde...
(-__-")
tidooooo . . .

teneneneeeet teneeneneneeet *nada monofonik phone aku.. Lagu : 12:51 by The Stroke...tp monophonic je weyh..yang kite compose sendirik tuhh*

dari kejauhan sayup2 aku dengar suara Adib.."Hang p mana aihh?? mau ikut p maen boling ka?" [haha..x...de cakap biase aje.. ini interpretasi penulis semata-mata...]

capai tuala, mandi.. [part ni xusah laa aku elaborate panjang2 kan? xperlu laa aku bitau yg aku pakai sabun shokubutsu yg kaler biru..yg untuk orang bersukan tu~ ececehh..bersukan lahh sangat <-- kawan aku cakap cani..haihh~] nak maen boling kat MetroPoint Kajang~
yeayy...Ihsan yg ajak sebenarnye..macam chain reaction. ihsan n geng de dak studio section 3 nak men boling then ajak We..We ajak laa dak studio kite lak [aku macam berborak sesame dak section2 je kan? hahah]

pas dah redah ujan lebat dalam perjalanan ke destinasi . . .

so, here they are... adib syafii'ei azwanfadhli edzuan hezry mawardi afwaz ihsan hasif faizmarhalim saifudin aisamudin muhammad sidiqiAli & me

maen boling 4 lane...4 frame... hezry ajar aku berhenti menjadi looser.hahaha.. bola kali ni nak ke kiri je...haihh...pas dah follow nasihat hezry, permainan semakin lancar~ hakhak..[ini standard dak2 kecik je tw..bukan yg gempak2 tu]

ok, tangan dah sakett~

yeayyy...g makan!!!

"weyh??nk makan ktne nih??" (-__-")
follow je kereta depan si sidiqi bawak...xtaw lah de redah taman redah bumper redah ujan ape sume, adib follow jew~

kreukk kreeuukkk
ok, aku dah lapar...stop jap tepi jalan makan rumput ngan tar jalan~
oh ye, piei pon dah hilang buasir de sebab jalan taman penuh ngn bonggol2 'sila-jangan-memandu-laju-ini-kawasan-perumahan' tapi adib still pandu laju~ hahahaha
adi? adi cool~

lepas kami dah jadi kurus gile sebab kelaparan...*dah kul 5pm k tak makan pape lg satu hari pastu g bersukan lagi...[dalam cerita ini, boling dianggap sebagai sukan yang sangat memenatkan..macam gladiator, ye anggap macam tu...]*

sampai pon ke . . . ape ntah aku pon xtengok sangat..haa, sampai ke Bangi Superbowl lak..td Kajang Superbowl~

makan kat restoran mamak...nasi beriani ea??aku pon tataw aku sental je
+ ayam madu
+ sotong goreng
+ teh o ais
= rm10.20

lalalalaAAaaaa~
ehh??

0_O

ahhh..wuuuuwuu! jahat dak2 ni bawak g tempat mahal..wuuu

bayar dengan muke macho macam aku ini anak orang kaye yg xpikirkan langsung tentang duit~

berlari dalam hujan ke kereta...ohh, kt cni laa permulaan aku pening kepale!!

3 comments:

  1. kalau kat restoran mamak, berhati2 kalau beli nasi kosong atau apa jenis nasi.. yang murah kat situ cuma roti canai, thosai, capati dan sebagainya.. buleh la beli roti canai 3 kalau tanak lapar.. aha.. tips berjimat cermat di kedai mamak. air pn agak mahal selalunya.. berhati2 memilih apa2 yang sedap di kedai mamak..

    ReplyDelete
  2. *dgr orang banyak pengalaman bagi nasihat...* baek..baek...

    ReplyDelete
  3. haha~ BANYAK pengalaman bab MAKAN~ :P

    ReplyDelete