jeritan kau buat aku bertenaga...seyes x tipu~

18 August 2009

14 hingga 16 ogos 09'
KAEDfeSt 09' what'z ART ?

aku hanya watak kecil dalam setiap event.. memang macam tu, leceh sebenarnye bile jadi watak utama...kalau kau hero xpe, memang layak laa kau jadi watak utama kan.. aku terasa penat, sedih, cam haram, sampah, dan macam2 lagi perasaan bila xberjaya buat event dinner aritu sesuatu yg gempak... heishh, xnak cakap dulu pasal ini, xelok perkara sedih pasal diri aku seorang aku cerita kat sume orang nanti xbest..

ok kite berbalik kepada benda best di atas !!
KAEDFEST o9 sangat seronok kan?? hahahaah... aku jadi hantu!! wakakaka~
tahun ni, macam dulu2 jugak, aku jadi commitee untuk rumah hantu... err...bukan rumah hantu, twilight zone... name laen untuk mengelirukan pihak musuh~

tahun lepas name de Pandora's Box... dan jadi kontroversi lepas ade hantu berkeliaran kat area HS...muahahaha. tahun ni xkontroversi sangat sebab ade objek laen yg lebih kontroversi dan lebih panas yg berlaku!!

ahaa..
tahun ni Liyana Estrella diundang untuk buat performance masa malam ART FUSION / macam konsert laa... tapi macam biasa laa mane buleh buat bende2 xsenonoh macam ni kan... tapi xpe, selepas SRC MAARUF CLUB dijemput join konsert ni free[erkk...ini bahaya...blog aku mungkin di ban lepas ini..muahahaha~], dowang bagi konsert ni berlangsung dengan jayanya. kayant pon dah ngabehkan kredit pujuk Liyana sebelum tu...yelaa ade macam2 perkara berlaku kan... tapi apa yang mampu aku katakan ialah aku berpuas hati dengan konsert kali ni. best!! seronok dan pada pendapat aku, event malam tu berjaya laa...rugi laa sape yg kua awal xtunggu sampai abess..rugi!! seyess rugi!! wahahahaha~

alhamdulillah, pada aku semuanya ok dan best...

oh ya, dari perspektif seorang hantu dalam twilight zone, kami rasa bersemangat bila owang yg masuk tu menjerit2 terkejut!! kalau kau belagak2 pastu pukul2 kami hantu pastu kacau2 hantu gadis, itu aku panas hati... seyes. kalau jerit kuat2 takpe sebab makin kuat kau menjerit makin bersemangat kami nak lakukan yg terbaek sebagai hantu~

senang cerita, kita semua perlukan pendorong..kalau kowang xsupport ktowang xkan jadi bersemangat dan x akan ada inisiatif untuk perbaiki diri... ini mungkin cume apply pada aku, aku xtahu isi hati orang laen. sesiapa saje yang rasa down sebab apa2 aje, aku rasa kau perlu sedar suatu masa nanti kita akan dapat tebus balik kesilapan tu dan dapat bangkit semula. aku xsabar nak tebus balik kesilapan dan naekkan semula nama...bukan nama aku seorang, bukan nama aku langsung pon...tapi nama komuniti aku.. nama rakan2 aku. mungkin kita bukan siapa2 kalau kita sorang2... tapi ingat, setiap dari kita adalah satu watak dalam satu2 komuniti. setiap dari kite penting sebenarnye. memang kadangkala kite tersilap dan jatuh jauh sangat ke bawah...tapi seyes laa.. ada jalan untuk kita bangkit semula. dan aku dah nampak jalan tu. insyaAllah kalau semua berjalan lancar kami akan dapat tebus semula kesilapan dan bersihkan kembali nama kami.

kamon guys!! yeahhh~
*semangat abes dah ni...tolong laa menjadi plan kali ni!!!

2 comments:

  1. haha..terima kasih kerana datang..mesti kau jeles kalau tgk gambar aku ngan liyana dekat facebook...kau rase event malam tu best ker?sbb takut orang tak berpuas hati pulak..ye lah..kena bayar rm8 kan?kau rasa mereka rasa worth it tak??

    ReplyDelete
  2. puas hati sangat2.seyes nih...rugi kalau sape2 kua awal!! aku rase tu macam event paling grand mase KAEDfest 09'. btul ni xtipu. aku xsyok sendiri k~

    ahaa..aku dah tgk dah gmbar kau tu..act, aku pon bgambar ngn Liyana gak tp aku xupload kt fb sbb intim/mesra/kiut/kontrolversi sgt takut MAARUF CLUB tu dtg tgkap aku lak.

    ReplyDelete