ape yg paling penting untuk diri aku??

20 August 2009

ape yg paling penting untuk diri aku??

ape benda yang aku nak sangat sekarang ni??

duit..
seyes aku nak duit..

sekarang ni, pukul 01:58 tghari dan aku xde duit langsung..
terasa sadis. kau pernah x xde duit untuk menjalani kehidupan kau?? aku dah pernah rasa dan aku sedang rasakannya lagi sekarang... memang dari malam tadi aku dah berada pada tahap nazak cani... semalam aku cume makan sekali je. makan malam... makan nasi. lepas tu aku sakit perut.. mungkin sebab makan xikut waktu.

semalam jugak ade buat majlis makan2 kek untuk harijadi nab ngan kakpaah. aku join untuk baling2 kek... lepas tu aku terpaksa undur diri buat2 kenyang dan x join orang makan.. ngadap pc macam budak belagak.. mintak maap. aku terperasan aku hampir xmampu nak join makan kek tu sebab kena bayar rm5 sowang. xpe lah, kecik ngan kakfawi bagi aku jamah gak. timekasehh kowang...

pagi tadi aku sarapan kue tiaw baki makanan kakfawi.. pastu nk g makan tengahari, tapi member nk g makan kfc je..xpelah aku macam biasa jadi budak belagak xnak join makan sesama...belagak~

kakfarah datang ngan plastik kfc nye...waaa...ini memang sedap! ini memang dugaan aku.. aku bajet2 cam nak tido. haa ye aku memang tido kalau aku lapar tapi xde makanan.

No comments:

Post a Comment