majlis meriah gilang gemilang

01 July 2011

salam semua... heritage studies 2011 memang gempak tadi. siang tadi launching, aku berkesempatan untuk join sekaki memeriahkan majlis lah konon2nye.. video best2.



HERITAGE STUDIES EXHIBITION 2011
p e k a n . s u r a b a y a . d h a k a . e s f a h a n

KAED GALLERY, IIUM | 28th june - 1st july 2011




sori aku lupe nak post pasal exhibition nih kat sini awal2.. <--alahh bukan ade orang bace pon~ ahaha

emm henset aku ade problem lah wehh.. aku tangkap gamba tp dia xsave kat mane2..geram pulak aku.. so xde lah gamba exhibition siang tadi.. xpe2 nanti la aku mintak2 dari member yg datang sekali tadi.. huuu

emm... k lah, aku tengah jeles xdapat tengok trenpomes nih... nak sambung jeles jap, salam.

______________________________________


Pekan, Pahang



Sunan Giri, Surabaya



Sunan Ampel, Surabaya



Dhaka, Bangladesh



Esfahan, Iran

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aku taknak dengar ade sape2 cakap pasal trenpomes skang.. xajak aku, diam je.

    ReplyDelete