DATUM

01 July 2011

wiiiwiii~ (*0*)/

harini aku dapat join conference DATUM, kat KLCC..
tenkiu KAED sebab pilih aku, tenkiu PAM sebab support~
dengar2 talk dari arkitek satu dunia cite2 pasal firm masing2. projek2 dorang, hala tuju firm, ape yang dorang fikirkan dalam proses mendesign..

Ole Scheeren bercerita pasal CCTV Building, Beijing.
Alfredo Brillembourg dengan design yang tackle permasalahan penduduk setempat, di Caracas Venezuela.
Pitupong Chaowakul dari Bangkok ngan design2 yang ade upe cam UFO, lembu besar bole gerak2 kepala, spiral staircase bentuk panda yang orang akan masuk lalu bontotnye punggungnye belakangnye.. design yg cam berinteraksi ngan remaja2 masa kini..
Laurence Loh, yang into heritage conservation, Penang, Malaysia.
Hiroshi Nakamura yang bercakap jepun aje..

overall, untuk hari pertama aku join DATUM 2011 nih, makanan dia oke, tapi allocation masa untuk makan terlampau singkat dan sebenarnye ini mungkin berpunca dari orang yang ramai dan booth2 mengambil makanan terhad. seyes orang ramai gile beratur panjang2, masa makan 15minit camtu ha. sian aku dapat tambah makanan 2 kali aje untuk setiap sesi. OHH~

aku terjumpa ramai kawan2 gak tadi, ramai senior lah sebenarnye, senior2 yang dah bekerjaya dan di support oleh firm masing2.. bestnye~




oh, dua gambar ni aku amek mase sessi last sgt2.. orang dah start keluar, tu yg nampak kerusi banyak kosong tu.. sebenanye penuh sangat2. haa gamba amek gune nset aku, turns out aku punye memory card rosak la.. so bile tanggalkan memory card, gamba ni save kat phone memory, bole lak save~

huuu ade sesape nak belanje aku microSD 8gig sebagai hadiah besday x?? huu


wink2~

_____________________________________


dalam perkara yang tidak berkaitan,
design tandas paling bodo ade kat klcc.. fullstop.

No comments:

Post a Comment