DEWAN YANG COOL~

12 July 2011

salam,
harini macam blur2 kat opis..
jap lagi, member gua tetiba ajak gua g jejalan kat Shah Alam, malam sket katenye.. gua dalam serabut2 tu pikir, best gak nih lepak2 jauh sket malam nih..

oke set!

berikut merupakan aktiviti2 yang gua sertai malam tadi.




Dr Mohd Parid Sheikh Ahmad (Presiden IKRAM) tengah cakap2 melayu.



orang ramai yang ramai.




lighting best~



aa.. gua duk kat atas karpet je, kat tangga. macam
orang depan tu. minggu depan gua nak datang awal



selesai sesi cakap2, sesi bersalaman dengan penceramah.. bestnye






Daripada ceramah bahasa arab yang gua dengar tadi, antara benda penting yang gua dapat tangkap ialah kepentingan Solat yang sempurna untuk memupuk diri menjadi individu yang best~ *a ah ye, ceramah cakap arab.. nasib bek gua belajar rajen2 mase kecik dulu*



sekian.
assalamualaikum

gutnait!

No comments:

Post a Comment