LEVEL OF KONFIDEN~

27 July 2011

jam 8 malam

"pecel lele, teh o panas" ujar gua cool tidak menampakkan sikit pun riak2 perut yang lapar~
"ayam, anggur" ringkas dan padat je bentuk oder dari member gua. orang lama.

pung pang pung pang gua sambung borak bersama member di sebuah kedai makan tepi jalan yang dah sinonim ngan kehidupan gua. kedai makan ni merupakan tempat feveret gua dan kroni2 gua dalam waktu2 tengah sengkek ingin berjimat. kenapa?

dua perkataan beb! 'kualiti dan kuantiti'. err haa...

makanannye sedap, mampu dihadam dan dicerna..
harga murah~ this is the closest i'll ever get to free food right now.. hahah

sambil2 gua ngadap tv, tengah berita,
gua pung pang pung pang mesia lawan singapore...

*makanan sampai*

pung pang pung pang world cup 2014... pung pang pung pang najib nanti tengok bola dari kedah...

*makan makan makan*

pung pang pung pang eh orang belasah kucing tayang kat tv...
pung pang pung pang sambil gua pandang awek2 yang juga sedang menjamu selera di sekitar gua.. konfiden level gua tinggi sket sebab rambut gua cam xserabut malam ni~

*siap makan*

.
.
.

eh!
seraya itu jugaklah pung pang pung pang gua terhenti
suasana hening seketika gua rasakan~
gua dah rasa xsedap hati . . . member gua ikut sama.

"xpe, bole setel nih" member gua menenangkan.



________________________________

"ayam, jus anggur" sambil si member menghulur duit 6ringgit. setel

"lele, teh o panas" gua xnak tergesa-gesa hulur duit, gua tunggu jawapan kakak tu

"4ringgit" balasnya straight forward dan ringkas.


"nah 3hengget dulu.. err xcukup duit la kak, nanti esok saye bayar bakinye ea kak..heee"

memang gua keluar kedai xpandang laen dah gua meluru masuk kete je terus! konfiden level tinggi konon~ *tolong la jangan ade awek2 yang perasan kehadiran gua kat kedai tu tadi*

2 comments:

  1. wakakaka.. hampir terjadi lagi sekali nampaknya tadi..

    ReplyDelete
  2. ahaha.. terima kasih 'orang lama'. nasib baekk la ko dah cuk duit tadi~ ahahah... em sambung gelak lagi, hahahahahahaha

    ReplyDelete