WELL I HOPE YOU'RE HAPPY

26 June 2010

entah kenapa aku xdapat bukak facebook aku.. xpelah~

____________________________________

rasa sangat sedih untuk berpisah dengan kawan2..
kalau boleh nak buat macam2 sama2 lagi
sorang2 kawan aku pergi,
salam2 peluk2 bagi aku macam satu tanda yg kami xde simpan ape2 perasaan negatif dalam hati masing2. 0 - 0. nanti2 jumpe lagi k~

dan bagi kami yang masih ada di KAED,
kami terasa macam nak habiskan masa bersama2 wat macam2 lagi.. macam2...


kalau sebelum ni, bile habes semester mesti ade trip, tapi sayang kali ni xberjaya laa.. jadi kami2 yg free ni cume buleh keluar jalan2 dekat2 aje. . .

PAGI JUMAAT
"pai, Jah ajak g joging...ngan breakfast sesame" adib kejut aku

tengok jam kul 730am. baru tido bape jam je lepas subuh...
joging?? urghh... aku ni dah laa bukan morning person.... tapi breakfast sesama tu semacam sesuatu yang menarek dan agak sentimental untuk dilakukan, so aku layankan aje... nak joging mane payah mandi kan? lalalaAa~

beli nasi lemak untuk sebelas orang,
beli roti canai untuk sebelas orang,
beli teh o panas untuk sebelas orang...
dan menuju ke Taman Metropolitan~

aku, adib, adi dan zuber selamat tiba, kedatangan kami . . .err.. kedatangan makanan dialu2 kan oleh ajim, jah, nadz, su, nab yg sedang lepak2 kat tempat alat2 senam.. syafiq sureco ngan muktar rajen g joging keluarkan peluh untuk kesihatan jasmani.

[2 member baek aku xde ponnn...kakpiei ngan kakelmi~ tido r tu.. dah cakap dah kitowang bukan morning person~]


aku datang memang nak makan . . . jadi takpayah tunggu lama, kami terus duduk kat tengah laluan joging dan makan!! wiiwii~

lepas tu sesi ambil gambar~ lalalaAaa
[gambar blom amek dari ajim laaa]

lepas tu rase macam nak pergi jalan2 tapi yg dekat2 aje... err... batu caves~
panjat jangan tak panjat.. cuaca mendung so xrase panas laa. just nice. kaknadz macam bese, gayat gile~ [psst, de takut tinggi]

"you're on Pandora" aku cakap, lepas nampak view cantek kat ats tu... seyes~

oke, pukul 11 balik tido~
dan aktiviti normal hari jumaat...emmm ape ye?

____________________________________

PETANG JUMAAT
bincang bincang bincang nak jejalan ke mane malam nanti. . .
aAaaaa taktauuuuuuu

oke, hantar kaksu punye barang ke rumah makcik kat cheras... barang sket je, tapi 3 keta teman anta. tumpang solat siap2 kat umah makcik kaksu... pastu. . . pastu . . . err nak g mane ea?? Pavi jom~

*kurang pengalaman tentang jalanraya, kesilapan teknikal dalam pemilihan lorong, dan beberapa aspek kecil laen menyumbang pada kelembapan group keta aku sampai~ [kecik farah zuber aku]*

sampai pavilion, beratur nak makan kfc pon dah xbest... ayam dah habessss~ memanglaa...da kul 10 kott~

xde mood dah. . . aku diam

____________________________________

jalan2 cari makanan . . .

ternampak A&W~
ohh!! makan makan makan dan minum minum minum semua makanan aku dan makanan orang laen~ muahahahaha [ni kali kedua aku makan A&W semenjak aku akil baligh . . . dua2 kali makan pon ade kakjannah, ade kakfarah..ngeE]

okeyhhh!!
sudah hyper semula!
[kakjannah laa tegur aku, cakap aku trus je hyper, tadi moody senyappppp jee...ahahah~ macam budak2!!]

YEAHH!!
lets partayyyhhh~

(*O*)/

[clubbing sampai subuh]

____________________________________

ohh ye, dengar lagu MICHEAL JACKSON ulang2 kat radio~
2 5 0 6 2 0 0 9

No comments:

Post a Comment