TERIMA KASEH KAWAN~

18 June 2010

ohh
blog memember macam tibe2 bercerita tentang betapa mereka berterima kasih pada kawan2 mereka..

aku pon nak berterima kasih kat semua kawan2 aku, sepanjang aku ada kat uia ni, aku jumpe ramai kawan yg memang betul2 punye kawan.. yg kalau tolong aku tu xmintak pape pon. tolong lak bukan sikit2 punye tolong.. terima kaseh semua.

mm.. lepas ni kita mungkin dah x jumpe sangat lagi. goodluck la kau~ ^^

3 comments:

  1. Tibe2 aku rasa sedih. :( huhuhu

    ReplyDelete
  2. ohh kenape ye sedih?? sebab xjumpe aku lagi ke pasni? ahaha~

    ReplyDelete
  3. aku kdg2 bukan x kenal erti kawan.. tp kdg2 sikap yg ada pd kawan2 yg suka menuding jari tanpa melihat kesalahan sendiri wat aku lansung xpeduli dah.. sebab x adil utk menilai seseorang tu dari pandangan awal sendiri.. dari angin yang membawa berita ntah btol ataupun tak.. selalunye aku akan sedih untuk berpisah dengan rakan2..tapi bila terjadi perkara2 cmtu bila nk berakhir satu episod ni..buat aku rase lg senang.. lg cepat untuk tutup cerita.. kerana aku rasa benda cmtu sgt2 x adil.. utk aku dan semua orang yang baca blog ni.. jangan la selalu cakap2 belakang dan menilai seseorang tu terlalu cepat.. pk sndr bila jadi kt diri sendiri je .. sorila ter emo kt sini..wakakakakaka

    ReplyDelete