hari hilang suara~

14 June 2010

13th june 2010

pagi - . . . . . . [ngadap model sowang2...progress kerja o.2% per jam]

tengahari - "jom g openhouse umah Furqan kat Seremban.."

selepas solat zuhur - "ok"

kete azri, syafikman, azrin, adib bertolak dari UIA.
keta Nadz join mase kat RnR Nilai.
keta Piei sampai paling lambat ke umah furqan...

makan free~

selesai makan - "UKM jom"

selepas solat asar - "ok"

sampai kat UKM petang, sampai2 je dah nampak installation.. tengok sekali pandang je installation first tu, aku dah tau tu UIA punye. first time pandang tu~ hahahah nice gile!!

oke, masuk dalam DECTAR UKM, pandang muke dak2 UIA archustic ni sume tahap mendengar komen pada kadar serius daripada rakan sebaya. sume muke fokus dahi berkerut2. dalam hati aku cakap, memang ini yang sepatutnye berlaku. bile ada sikit pressure, baru sume akan start ambil serius dan ada semangat untuk buat yg terbaek.

lepas solat jama' qasar - duduk port paling depan sebelah judges. UIA memang macam tu. ramai gile dak uia datang untuk support member2. bagus2~

selesai tengok fashion show sexy2, barulahh performance yg ditunggu2 start. aku dah nak abeh suare dah mase nih jerit2 cheers n melayan perangai MC. bole tahan gak la aku punye lantunan vokal malam ni. MC pon dah pinpoint kat aku.. ade peluang jadi best delegate kot~ hahaha

sebenarnye mase dak2 uia tengah setting prop tu, seyes aku yang bedebar2.. macam aku lak yg perform. teringat debaran mase perform untuk RUMI dulu. gile cuak. padahal kali ni aku cume bertindak sebagai penonton je. memang aku harap sangat2 persembahan dak2 ni gempak dan tevavoom! (>o<)/

dan akhirnye,
PERFORMANCE PEMBUKAAN DARI UIA MEMANG TERBAEKK!!
choreograph tahap dewa, semangat tiptop, prop wallaweyh, penggunaan pentas secara menyeluruh.. dan tema cerita yg sangat comel dan ceria !! [bayangkan : background warna warni + pelangi2 + muke senyummm++]

waaAAaaaaaaahahaha <--sangat hepi


dan performances orang laen yg lepas2 tu apesal macam emo semacam??
apesal schools laen cam nak gado2 je mase atas stage?
hahahah emo kemaenn~

12:42 am - abes sume performances aku layan ngan mata da start berat.. daya graviti kemaen kuat kat kelopak mate aku. oke balik~

p/s : pakguard malam ni baekklah~
"ni pakai baju same ni ade boria ke hape?" <--hahaha

3 comments:

  1. korang ade record kan?! nk tgk!!!! rindu kot! mcm after the performance nk jerit je ENCORE! ENCOREE!!!!!! :D WE WANT MORE!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. terima kasih la dtg wei.terharu aku tengok korang semangat sangat menyokong :')

    ReplyDelete
  3. aku mesti laa datang nak support memember!! kalo kau dah rasa keseronokan buat performance kt archiworkshop, kompem kalo boleh nak join ttiap taun! video performance kite tunggu dak2 archustic uia ni edit la jp~ [tp aku dah ulang tgk vdeo yg aku ade ni lebih 10x kat studio!! ahahah]

    ReplyDelete