sesi peluk cium yang last.. sesi peluk cium yang paling last.. sesi peluk cium yg terpaling last sekali.. sesi~

20 June 2010


malam ni ade jamuan makan2 mahal kat RESTORAN KUNANG-KUNANG, group BAITUL RAHMAH.

ajim belanje sowang rm20 hengget.

gua memang ambik masa lama merenung dan membelek2 buku menu tu, peluang makan free ni memang gua xlepaskan.

gua punye menu tu memang yg paling heaven laa kalau nak banding ngan pemilihan menu rakan2 gua yang laen.

gua hepi.

gua makan nasi lemak sambal sotong enam hengget + sotong goreng tepung lapan hengget[semangkuk besar untuk gua sowang] + beberapa ketul popia berintikan otak2 lima hengget + milo ais dua hengget.

terlebih satu ringgit... tapi gua agak konfiden ade gadis2 laen yg makan xsampai 20 hengget tadi, so gua still selamat~

malam ni gua kena designkan nametag.. selaen tu gua jugak designkan poster untuk ruang interaksi maya, facebook. tag tag tag~





ini rupe paparan skrin LED monitor 22 inch widescreen gua skarang.. kalau lu prasan kat bawah tu boleh nampak la yg gua xmaen2 mase wat kje.. xkantoi gua maen ym, lagu kat winamp tu pon lagu nasyid nowseeheart.. ngan ade satu tab entenet, gua bukak blog gua laa tengah upload gambar di atas ni...



p/s : yg macho tu gamba fairuz..

5 comments:

  1. aku nye ucapan plg lame kan.. hahahaha
    lain kali jgn bg aku cakap.. ntahpape aku merapu pon aku tataw

    ReplyDelete
  2. redline7 : lainkali kau sorang jelah yg bagi ucapan... kau elaborate sorang2, ktowang tgk bola~~ ahahaha

    nur izzati : huhh?? sape?

    ReplyDelete
  3. cantik.aku da nampak tampal kat mahalah aminah ^^

    ReplyDelete
  4. (^-^)/tenkiu... orang2 macam kau lah pembakar semangat untuk orang2 macam aku terus membuat poster/ nametag/ banner/ bla bla bla~

    ReplyDelete