budak2 kecik zaman sekarang

17 June 2010

gua memang agak sembab petang tadi,
gua bantai tido petang untuk pastikan minda gua sentiasa update ngan idea2 gila.

p/s : tido petang bole buat orang jadi gile~


oke, awek gua kejut dan terus ajak gua gi tengok wayang. tiket dah booked, kate de. kalau ngan awek sowang nih, takpayah susah2 nak pujuk gua.. memang gua laju je terima. mase2 macam skang nih memang sesuai laa kalau nak penuhi masa terluang ngan gua.


selesai solat maghrib dan makan2 gua masuk panggung awal, seat tengah, gua layan sume trailer movie2 baru untuk tambah pengetahuan tentang hal duniawi, budaya hedonisme ni memang dekat ngan jiwa anak muda zaman sekarang, gua tak nafikan. gua pandang kiri kanan, gua makin sangsi. nampaknye budaya ni dah mula menular dalam diri anak2 sekecil budak sekolah tadika! arghh.. bukan sikit punye budak, ni dah macam rombongan dua tiga sekolah tadika kawasan taman perumahan urban!

gua nekad nak jugak, xkesah lah kalau keliling gua sume budak2 kecik baye2 budak tadika yang cakap pelat2 lagi pon! xkesah.. tapi kalau boleh biarlah yg pandai duk diam2 pastu xbanyak meragam~


cerita start!
efek 3D best. gua kawal perasaan agar nampak cool. cerita semakin menarek dengan banyak babak2 menarek yg xdisangka2. gua jadi teruja. klimaks xagak2. twist boleh tahan. aksi2 lincah memang nice dan lawak2 memang menjadi. cerita ni memang penuh ngan aksi, dan cabaran yg hero tu perlu tempuhi pon boleh tahan susah. banyak babak saiko yg nak bagi penonton rase cam dah xde harapan lagi dah. gua seronok. ending pon memang sayu2 je . . . tapi still boleh hepi~ takkan la gua nak leleh air mate dalam panggung time2 awek ade kat sebelah kan?


kesimpulannya, gua bagi tujuh bintang, per lapan.



p/s : tengok TOY STORY 3 berbaloi :)

No comments:

Post a Comment