reality or fantasy ?

08 May 2010

adakah mimpi anda selalu menjadi realiti?
ok, at least sekali dua laa dalam lebih kurang 20 tahun idup?

aku banyak kali dah!
deja vu~~~~

uu... so kekadang bile aku mimpi kene kejar denosor tyrannosaurus rex. . .
ahh sudah! ni nanti jadi realiti ke nih??
(-__-")>

antara mimpi dejavu yg aku xpernah lupe ialah
'aku berjalan masuk ke dalam makmal sains sekolah rendah aku yg kat kampung tu.. [aku still ingat lagi aku lalu sebelah pintu grill makmal.. kaler pintu kayu tu lak hijau mase tu..mmg sebijik] time sekolah rendah laa nih. duduk ramai2 ngadap depan ade cekgu ramai. dan aku hepi gile lepas tu...'

bile bangun . . .
blur. . . buat xkesah~

lama2 lepas tu... buleh tahan lama la macam sebulan ke...yg penting bukan 3 4 hari laa, benda tu berlaku betul2 sebijik

dan hari tu adalah hari cekgu nak btau result UPSR upenye~

AAAAA (-__-")/

aAaaa... dan tadi pon ade bende dah jadi realiti jugak lagi! kalo bende elok jadi realiti aku ok je. alhamdulillah. . .

tapi part kene kjar denoso tu aku xbape gemar kalo jadi realiti~ aku cakap serius nih (>_<)

No comments:

Post a Comment