ape yang buat dak2 lelaki ni tergelak2 hepi?

21 May 2010

kat blakang aku ni, si ajim ngan ewa tengah tergelak2.. bukan ngadap muvi lawak.. bukan ngadap youtube rating tinggi.. bukan ngadap game . . . ngadap sketchup~

dowang tengah lumbe sape punye skecap lagi laju loading rumah heritage kitowang tuh.. belumba sape save lagi laju... dari pengamatan aku, pc ajim lembab laa plak kan bile banding ngan pc ewa. hoho... bole tahan power pc ewa!

ni aku dengar, dah dua minit pc masing2 nak save umah tu.. n still continuing...

kruuk kruukk...

4minit dah~

WAHH!! pc ajim dah pawa! 5minit nak save satu bijik umah yg siap ngn rafter2 n ornament tahap lavish! ahahaha. tahniah~

"ape laa yg klaka sangat tahh?" cik enon bersuara sambil ngadap CAD.

pompuan memang susa sket nak paham perangai lelaki ni..xpe biarkan je dak lelaki ngan kegembiraan mereka pada bende2 macam tu~


No comments:

Post a Comment