AKU DI PERPUSTAKAAN, TAPI SERONOK???

04 March 2009

hari ini aku bangun lewat...aku tiada mood untuk ke kelas STRUCTURE... memang begitu mood aku setiap kali kelas structure..tapi kali ini aku malas betul ditambah pula lambat bangun...

aku mandi dan manghensemkan diri, bersiap- siap untuk ke... ke... ke perpustakaan...yup, aku ke tempat bosan itu lagi setelah sekian lame menjauhkan diri daripadanya... dalam perpustakaan, aku menguap banyak kali..mungkin bagi lelaki ekstrovert seperti aku, perpustakaan sangatlah tidak menarik...

tapi hari ini ade sesuatu yang menarik!!
woww...mungkin aku patut selalu ke perpustakaan selepas ini...haha

emmm, begini...

suasana hening di perpustakaan...aku ternguap-nguap dari langkah pertama aku di tingkat empat lagi...entah kenapa. [ mungkin ini balasan atau sumpahan bagi mereka yang bersifat ekstrovert...kau perlu tahu terlebih dahulu apa itu ekstrovert. mari aku ajar kau sedikit... EKSTROVERT ialah sifat yang jika dimiliki oleh HANS misalnya,(bukan nama sebenar...name sebenarnye MUHAMMAD BURHANUDDIN SAID) HANS akan menjadi sangat bersemangat dan terkinja2 sepenuh masa jika dia dikelilingi orang ramai...sebagai contoh apabila dia berada di majlis keramaian...]

sudah...aku perlu ke kelas sebentar... papp!
_____________________________________________

3 comments:

  1. aku mandi dan manghensemkan diri.tahniah buatmu.

    ReplyDelete
  2. hahaha...maaf aku xde mase untuk menyambung penulisan aku ini...mungkin nanti ya..

    atira : wiii~ ini kali pertama untuk sem ini...dan, ade sesiapa ingat sama ade aku pernah g library sem lpas?? seyes xdapat nk recall...hahahaa

    Farhana bt Mohammed Isa : tenkiu...saye akan cube lakukan yg terbaek!!

    ReplyDelete