C#@&*%!^$~ KAU

03 March 2009

WTF??
ade juge gadis berperangai macam ini??memang DEMM habes... aku seperti ingin saje tanyekan persoalan ini depan2 kau..

"perlukah kau ____________??aku sikit pon xpaham dengan sikap kau ini.. entah ape yang kau fikirkan waktu kau katekan____________ pade aku tempoh hari?? jangan lah sesuka hati kau ingin ____________ lalu ____________! aku seperti tidak percaye ini rupenya wajah sebenar kau bila topeng tebal di muka kau itu aku pecahkan... _________dan ________... mungkin kau memang sukakan _________... jika kau sukehati...maka aku juge mungkin patut sukekaki aku lah menerajang kau?? tapi maaf, aku tidak pukul perempuan..."

_________________________________________
entah ape yang difikirkan oleh penulis di atas...

mungkin sekadar ingin bercakap2 kosong......

maklumlah kadangkala bukan semua dapat diperkatakan...

hmmm..

dah! kau pon sebok nak berfikir jugak...gi wat kerja tuh!! hahah

4 comments:

  1. asal ni?
    mcm ade isi tersirat je...
    nnt cite r kt aku...

    ReplyDelete
  2. aku rasa tajuk entri ko ni sesuai je ngn perkataan feveret aku mggu ni...

    PUAKA KAU!!!

    ReplyDelete
  3. mungkin jika ade mase aku akan bercerita pada kamu...mungkin laaa...

    puaka2 kecil memang kadangkala datang mengganggu aku ini...

    ReplyDelete
  4. nnt sy akan menyusul ke tempat kamu ye

    ReplyDelete