cermin tinted dan N.O.S. ~

06 February 2010

hari terakhir bertemu ngan naqib usrah aku. dah berbahagia dah de, harini majlis resepsi kawen2 kat rumah belah keluarga lelaki. memang terasa seronok sebab kat majlis kawen2 tu aku dapat jumpe ramai senior2 yang juga dah kawen~

macam biasa, ini masa sesuai untuk mengeratkan keakraban hubungan ukhuwwah sesama geng kaed. opss, bukan kaed pon kena eratkan jugak! alhamdulillah la, aku join usrah dan join kem2 islamik yang naqib aku buat, so ada gak laa kenalan celah2 course laen. sewonokk wo kalau ada ramai orang tegur2!! sewonokk gile sebenarnye tadi jumpe kawan2 lame~ wiiwii


tapi gua memang hangen kat satu benda !!

nasib la gua nih orang islam yang beriman dan dapat mengawal nafsu amarah dan nafsu2 laen insyaAllah~

gua panas hati ngan sikap pemandu belakang keta gua, masa dalam perjalanan pergi rumah orang kawen tadi!

gua rase kalau keta lu tetiba cium bontot keta gua dalam jem2 ni, patut gua yang kua dari keta rasa nak maki2 . . . tapi dalam konteks situasi siang tadi, pemandu kereta belakang [selepas ini akan digelar 'Kerek'], bersikap lebih bodoh daripada hari2 laen dengan tetiba keluar dari kereta dan ketok cermin tingkap kereta gua baekk punye!
gua pandang tepat ke mata Kerek, Kerek terus masuk dalam kereta semula. dalam hati gua memang ada terasa nak mencarut tapi gua pendamkan biar jadi bara. gua sangat pasti kereta gua langsung xsentuh kereta Kerek, cuma kalau si Kerek tu dah menggelabah, memang xleh watpa a..

tu la, kecik2 dulu tangan xbedung! gua baru pandang belakang, si Kerek tetiba angkat tangan tunjuk fuck.

ehh pahal lu??!


nafsu amarah bukan sekadar bergejolak dalam diri gua, driver gua pon naek hangen jugak!

sabar . . sabar . . .


gua malas sangat nak layankan nafsu waktu tengah2 hari bute camni. gua teringat, cuaca panas merupakan salah satu faktor individu boleh hilang rasional diri dan jadi marah2 xtentu hala. grrr~ xhabes setakat tu, buleh lagi tu nak potong kereta besar gua pastu nak tunjuk muke kerek..

ini gua anti, gua suh driver tekan NOS . . .

3 saat lepas tu gua pandang belakang dan nampak kereta Kerek dah macam bijik nasik je...and the rest is history~
___________________________________

kesimpulannya, aku suke gi kenduri kawen2 kalau ada ramai orang yang aku kenal~ semua pon nak tegur aku, siap kuage penganten pon mintak autograph mahal aku diabadikan dalam album kenang-kenangan dowang. itu aku suke~ ^^


^^


sweet sangat2~



banyakk giler dak2 nih melantak -__-"

5 comments:

  1. marah itu normal. marah tapi jangan lama2..nanti jadi saket dalam diri sendiri~

    ReplyDelete
  2. ow...btol btol btol (upin ipin)....

    kasi lepas pastu hepiii balikk!! weehuUUu~! (^0^)/

    ReplyDelete
  3. baekk~ <--patuh mengikut arahan kakaknye~

    ReplyDelete