3 2 1 0 . . . the countdown ends ~

03 February 2010

lama btul aku tunggu hari ni untuk tiba.. macam2 aku bayangkan akan terjadi hari ini.. pagi2 pukul 4 lagi aku dah mulakan hari aku ngan menonton video ilmiah, Jodoh - Dr Fadzilah Kamsah dan Dr Mashitah Ibrahim [hahahah..mimi r nih yg bagi aku nengok...xde pulak aku kumpul duit nak kawen...bukak video ni sebab teman mimi tengok r~].. membawa ke subuh dan solat subuh awal waktu.ohh~

semua ni xlaen xbukan untuk persediaan mental dan fizikal aku untuk menjalani satu hari yang insyaAllah akan elok2 aje

huhh huhhh...

3 februari 2010

3 2 1 0 ~

doa2 laa mintak murah rezeki dilapangkan dada dipermudahkan segala urusan dunia[urusan akhirat pon kena mintak dipermudahkan dari sekarang gak nih]. rezeki memang murah hari ini, kakpaah nak belanje makan!! wiiwii jom jom g makan mahal2!! piza ke subway ke dua2 nih?? ok aku nak gi makan free~

No comments:

Post a Comment