CAM COMEL-COMEL JE

15 January 2011


INTERCULTURAL ACTIVITY

d e a k i n . u i t m . i i u m

______________________________________

malam tadi, ade makan2 ngan dak2 nih.. macam cultural nite la nih. malam hepi2 makan2 buat persembahan sket. hahah. seronok~

acee aku cakap ni macam la aku join kan?

hoho, aku xterpilih pon untuk program nih. oke2, mari bercerita secara ringkas tentang program selama 2minggu la lebih kurang.. yang berlangsung di KAED, UIAM.

ni 1st time punye program, iaitu 10 pelajar blondes and brunettes deakin university, Australia, datang ke Mesia dan bersama2 ngan 10 pelajar KAED dan 1o pelajar archi UiTM ; mendesign Gallery/ Australian Centre. mereka ni sume dicampur adukkan dan di bahagikan kepada 3 group. lepas tu . . . . design lahh~

best gile tengok presentation boards dorang, nanti la aku dapatkan kebenaran untuk upload kat sini ke mungkin.. atau aku bagi link.

p/s : group piei menang~ (aaa kawan2 aku tau la sape de nih)

______________________________________

berbalik kepada sesi makan2 malam tadi, sebenanye aku patutnye xjoin la kan, dorang2 30 orang je la ngan lecturers sket2.. tapi tetiba mamber aku call, tanye aku kat studio x.. kalo ade kat studio, turun Kaed Gallery cepat~ ahahahaah.. makan free bersama2 mereka, dan akhirnye berpeluang tengok dorang punye performance. dak uitm wat video dah siap2, so xde la nak naek2 pentas menari2 xpayah dah. video tunjuk dorang ketika mendesign, memaen, berjalan2, dan present..sambil diiringi lagu nyanyian seorang awek. aa kompem awek nih.

pastu dak2 deakin punye persembahan lagi cool siap ngan prop. cikgu dorang yang siang tadi jadi assessor malam ni dah jadi kenggeru ngan ... lagi sorang jadi burung kot.. emm. ade joget2 clubbing sket.ahaha. ade tunjuk keadaan berhepi2 di tepi pantai.. senonoh je sume~

pastu dak2 kaed yg terlibat nih naek pentas pegang kertas ade lirik, nyanyi lagu 'Count On Me - Bruno Mars'... jangan risau, kat blakang dah pasang lagu nih siap2, so kalo nak miming je pon dah oke dah~ comel...

______________________________________


haa.. boards dak2 nih akan di exhibit kat PAMCENTRE esok. datang la tengok sendiri dan hayati kehebatannya!

______________________________________





ni mase welcoming and briefing session awal2 dulu



kenggeru.. nampak x?



deakin nyanyi2 lalalalaAa



2 comments: