HAL-HAL PRIVATE YANG AKU TAKNAK KORANG SEMUA TAU

03 October 2010

pelik yang menarek~

aku terserempak ngan kakak kepada ex aku tadi. selama ni pon aku penah terserempak tapi de mmg xpernah kenal aku la. so tadi mase beratur ambik foto konvo, aku kat belakang de. xkan ttibe nak tegur kan . . . dah la de xkenal aku langsung. belakang aku lagi ialah kache, satu watak pipih yg xperlu la nak di uar2kan sangat. xpenting. aku macam biase la, mesti suke melawak tak kire la kat kawasan awam atau pon private. time2 aku melawak tu, kakak ex ttibe memberi respon positif pada lawak aku. eyh? ahaha..nice, terus aku tegur de

"err kakak ni kakak kepade 'ehem2' kan?"
*ehem2 tu kene tuka la ngan name ex aku. pandai2 la teka.. ehh tuka..eh teka pon bole tuka pon bole~
"ehem2? ye la tu.."

lalu ade sikit perbualan sampingan yg xperlu la nak cakap kat sini. private chat kot~ ahahaha

ok berakhir di situ ehh japp!

krinnggg!! krinnggg!! krinnggg!! <--enset aku berbunyi on de spot! pandang enset . . .

'ehem2 calling' . . . ehh? weird kan? <--acecehh nak cakap omputih jugak tu, sudalaa~

pelik kan?

angkat gagang, dan kami borak2 tanya2 tentang hal kerja jap. dah la lame gile aku xborak2 ngan ehem2, ttibe waktu betul2 lepas aku sebut name de depan kakak de, time tu de call..

oke cerita dah habes~

__________________________________


beberapa orang bertanya pada aku; sama ada melalui nama anonimus di formspring atau dengan nada suara lembut. . .

jawapan aku ialah, aku dan ex aku baek2 sahaja. kami tidak bergaduh pon. malahan kami masih lagi kawan baek. terima kaseh.

__________________________________


"tahniah!! (^O^)/"

"err..kau pon tahniah jugak . . . . err . . "
<--errgghhh jangan jadi gugup dan tersasul sana sini bole tak? patutnye cakap terima kaseh la pai (-__-")>

__________________________________


p/s: terima kaseh mira.. ehh silap!
terima kaseh ehem2~

5 comments: