KLISE

09 October 2010

pukul 6setengah petang, tibe2 gua baru teringat gua lom melantak satu hape pon lagi harini. nak puase sorilah bai, gua dah makan cekolat besar saiz ibu jari gua pagi tadi. erghh.

gua pandang kiri kanan mencari habuan.

ngap ngap ngap gua melantak nasi lemak free lecturer gua belanje satu kelas 'sempena sessi-komen2-artwork-students'. hal 'pagi tadi punye nasi' tu gua tolak tepi dulu.

"ohh oke lagi ke nasi tu?" ahmad mengajukan soalan.

haa komen cani gua memang selalu dapat, gua dah tau nak jawab cemane.

"...sebab tadi aku nampak ade lalat"

gua still mengunyah dengan kadar 40kunyahan mengikut sunnah punye stail. macam yang gua cakap tadi, gua dah ready dengan jawapan :

"setengah jam lagi kite tau" ringkas dan padat di situ~

______________________________________

7petang,
gua pergi toilet buang air besar

No comments:

Post a Comment