LECEH, SUSAH DAN rumiT

28 June 2009

www.rumiuitm.blogspot.com

aku menjenguk blog ini. dah lame dah ade komen dari tuan blogger ini ajak aku berkongsi apa2 tentang RUMI.. maaflah, memang sudah sifat aku pemalu dan pendiam mungkin, aku bertindak untuk berdiam diri sahaja. tapi kau2 harus tahu, diam bukan bermaksud aku tidak mengambil endah.. diam menunjukkan kematangan kau. walaupon orang sekeliling aku ejek2 aku tak matang~ haha..

aku dah bace semua penulisan dari ramai peserta RUMI kat blog atas tu,
ramai gak la yang memberikan komen pada skala 'panas-telinga-budakarchy-uitmSA'.
pada aku, komen itu perlu disuarakan tapi biarlah berhemah dan penuh sopan santun dan adat ketimuran...adehh~

alhamdulillah, semua berpuas hati nampaknye dengan persembahan 'uiiyaa' malam tu. wiiwii~ epinye

ade yang kate cam STEP UP..ade yang kate 1st tym tarian wondergirls versi orang malaysia...hahahaha~ xsia2 sebulan berlatih perah otak cari jalan cerita rekrut penari. kalau choreographer je menari sowang2 pon xbest gak kan, aku jeles laa kalau Nesh femes sowang2!hahaha... idea cerita ala2 Vantage Point ye~ramai2 tengok kat pc aku aritu.

so basically, aku nak kite semua lihat perkara yang dah lepas dengan senyuman.. walaupun kekadang kita rasa hidup itu demm, tapi sebenarnye ade outcome yang positif taw.. aku bangkitkan perkara ni pon bukan nak ingatkan kau tentang keburukan, aku nak kau ingat betapa seronoknye kenangan yang seronok itu..pelik ke??

nak rase seronok?
tengok laa video aku upload kat youtube tu banyak kali~ [klik sini] dan [sini]
ingat balik betape seronoknye kite mase kat atas pentas tu tetiap kali dapat tepukan gemuruh dari audiens. ingat balik betape seronoknye kau mase bersorak xhengat untuk kawan2 kau kat atas pentas tu.. memule seyes cuak, pastu kowang sorak kuat gile,semua pon jadi bersemangat-tak-hengatt!!..haa, ingat bende tu..jangan laa ko cube nak imbas bende2 ko xpuas ati lagi..dah laa. kesian

apesal dah lame2 ni aku baru nak sebut pasal ini??
hmmm...sebab bile dah lame ni aku dah bace macam2 komen orang ramai kat blog atas tu. k? aku rase budak uia semua hepi je skang ni bile ingat RUMI.. sume pon ingat betapa diri mereka masing2 menari, berlakon, bersorak sakan, cheer uiyaa2, bergambar lupe diri...naek sheikh dah sume! makan same2 kat restoran mamak pepagi bute.. ha, kau tersenyum kan sekarang ingat kenangan tu?..aku pon~

yang laen2 tu kowang cube la aplikasikan corak pemikiran aku ni.. fikir bende2 seronok je, kalau x, hati kau jugak yang saket

1 comment:

  1. "sume pon ingat betapa diri mereka masing2 menari, berlakon, bersorak sakan, cheer uiyaa2, bergambar lupe diri...naek sheikh dah sume! makan same2 kat restoran mamak pepagi bute.. ha, kau tersenyum kan sekarang ingat kenangan tu?..aku pon~"


    betul3

    ReplyDelete