! # + $ % * ^ @ ~

20 June 2009

perasaan malas menjadi2 sekarang ni~
____________________________

aku suke menggunakan simbol ini "~" sekarang..
macam seronok..
____________________________

hmm.. baek,

aku teringat kata2 bro Ajil... dalam dunia ini ade dua perkara yang penting yang perlu kita semua aplikasikan..dua saje~
syukur & sabar

kalau kau mendapat satu2 kebaikan, sila bersyukur dan jika kau terase dunia ini tetibe aje sangat demm dan tidak menyebelahi diri kau...sila bersabar ye~

konsep ini aku first dengar [dengar??err...aku separa sedar dan tidur2 mase ceramah ini] mase ceramah, mase Y.O.Q.dah lame dulu..Ajil quote balik malam tadi. malam tadi ade perjumpaan group Usrah Ajil.. haa, agak pelik sebenarnye macam mane aku buleh join usrah ini...
terimakaseh laa kat piei, aku terjoin gak laa program2 agama ini secara tidak formal. dari usrah ni aku dapat input2 agama...tapi usrah ni aku selalu je x datang...haihh~

tapi semalam punye perjumpaan usrah ade sedikit berbeza dan aku secara automatiknye terkinja2 nak ikut sama!! [heee~macam budak baek...]

semalam Ajil belanje aku dan rakan usrah laen g makan kat Restoran Al-Rawsha.. betul kan?? haa..puas hati laa kan kalau orang belanje makan..err RM 153 untuk berape perut??
____________________________

aktiviti tengah malam :
ajim dan afiq bersiap sedia dengan bazooka* menuju ke kete kembara...
aku lari2 kejar..
gi Danau
jalan2...
dalam 5 minit pertama aku kat sane, aku tibe2 dah beli seluar Jeans Levis hitam.. dah lame tak ukur pinggang, mase tuh ukur..29..aww~
sambung jalan. . .
balik..

ohh, aku je yang membeli objek~
jim xjumpe pape, afiq jumpe boxer pink. wahahaha

*bazooka, alat bantuan architecture student untuk bawak drawing besar2. kali ni kami bawak untuk mengaburi mata pak guard...kalau de tanye, cakap nak gi print kat lua~

1 comment: