semakin lupa diri

28 June 2011

alamak mennn~

usrah xbegerak semenjak aku masuk prektikal.. gile... dah lama xlepak2 tarbiyyah diri.. aceeeceh, xde la bagus sangat pon aku nih, xbagus langsung. cume, aku nih jenis yg follow the flow, ape yg ade depan mata tu aku kaut je.. so kalo xde pape xtvt cam tu (cm yg nak bagi insaf2 tu..) mmm, makin terawang2 la aku..

aritu ade gak la dua kali gua join macam talk2 kecik dalam LR kat... kat bangunan admin. penceramahnye senior2 usrah group besar. ni yg campur sume dak uia course laen2. hoho. wakil kaed ade aku ngn piei (junior 3rd year nak final heritage sian dorang bz).. kebetulan tgh boring mase tu.. oke la pengisian best! kelakar2.. dan disebab kan aku nih dah mencipta fenomena suatu masa dahulu, aku mmg femes sket. OHH! ahahaha. belagak~

xlah, aku ni memang antara yang bising2, perangai pening2, lawak tak beringat.. haa, kompem2 la nama aku kena sebut je~ ahaha.

terima kasih abang2 usrah sebab masih ingat ana walaupon lama dah kite xjumpe.

xsangka aku.. masuk dah la lambat sket, terus je abang tu cakap "fairuz.. fairuz geniuz.." <--sambil td dia bceramah kat depan class... hohoho. awek tudung labuh ramai duduk belah kanan class tu.. market2~ wahahaha.. <--tengok la tu perangai xmacam budak usrah.. malu lah weh pai! err oke2~(-___-")>

btw, usrah ni mengeratkan silaturahim antara aku ngan orang2 yg jauh lebih bagus dari aku.. dan walaupon aku cani.. cam pening2 gile cani, dorang masih melayan aku, dan xde double standard pon.. so xkesa siapa kita suatu masa dahulu, xkesah macamana kite sekarang, yg penting usaha yang kite buat untuk diri kite tu yg penting..

"orang tu kalau dia berkawan dengan penjual minyak wangi, sikit sebanyak dia pon akan terpalit dengan wangian tu jugak..."

terima kasih kawan2

2 comments: