aku hanya seorang budak technical ~

05 April 2010

heritage dah makin dekat, kekadang rasa macam xpatut laa soalan2 remeh baru nak tanya sekarang.. samar2 je rasa sabar aku tadi.

result studio dah kua. mm.. mampu ke aku kalao macam ni hampeh punye result? huu.. rase cam nak gi keje ladang laa. keje ladang kat ostrelia kate naqib usrah aku buleh dapat duit banyak. nak duit nak duit nak duit . . .

tahniah la kowang

satu hari xmakan pape lagi...ok, ade makan kek batik tadi.
skang ni aku rase cam nak makan mekdi tapi xde sape nak g mekdi

meeting jap lagi. . . aku ngantuk sebab lapa

zZz z z

No comments:

Post a Comment